Louis fun card
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-11-02 09:43

Hej,

Hvordan finder man ud af, hvor mange point man har på sit fun card hos
Louis.de - jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden....?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Moe

Dato : 09-11-02 11:22

> Hvordan finder man ud af, hvor mange point man har på sit fun card hos
> Louis.de - jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden....?

> [...]

Kan man overhovedet få et fun-card hvis man ikke bor i Tyskland eller
Østrig?

Mvh. Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 10-11-02 15:57

Jeps...

Send en e-mail til Louis og 14 dage efter kommer kortet! JEg har fået mit

mvh

Hans

Fra : Jack Jensen

Dato : 11-11-02 12:10

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvordan finder man ud af, hvor mange point man har på sit fun card hos
> Louis.de - jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden...

Du kan sagtens få et Fun-Card.
Bare send en mail til dem.
Næste gang du køber, kan du se hvor mange points du har.
På et tidspunkt trækker de pointene fra (1 point er 0,1 Euro såvidt jeg
husker)
Det fungerer fint - jeg har fået meget rabat.

Mvh
Jack
VFR750F