Cheats til GTA 3
Fra : volcanodk

Dato : 09-11-02 09:41

Hej hvordan laver jeg et CHEATS til GTA 3 jeg har prøvet mange
forskellige men det fungerer ikke er der nogen derude som kan hjælpe mig
så vil jeg blive meget glad
Mvh John Hansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 09-11-02 09:50

JEG HAR MANGER KODER TIL GTA 3. her er de bedste.

når du er igang med spillet. Altså når du er igang med en bane, skal du bare
skrive

gunsgunsguns alle våben

gesundheit fuldt liv

morepoliceplease højere efterlysnings level

nopoliceplease lavere efterlysnings level

giveusatank giver dig en kamp tank

det var de bedste. de andre er dumme.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-11-02 12:57

Steffen Jørgensen skrev:

> det var de bedste. de andre er dumme.

Man kan da heller ikke leve uden "cornerslikemad" og "turtoise".

--
Mvh. Peter
"Jeg blev lovet en komplet Mandril-kurv! Nu kan jeg se, at der mangler

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 09-11-02 11:37

Volcanodk,

> Hej hvordan laver jeg et CHEATS til GTA 3 jeg har prøvet mange
> forskellige men det fungerer ikke...

Download traineren fra siden og du vil have sjovt med GTA3 i mange, mange
timer .

Den kan en MASSE gejl som koderne ikke kan.

Hvad siger du til evig liv, ingen politi overhovedet? En bil der ikke kan få
buler, en flyvende kampvogn? Der er masser at gå igang med.

Link:
http://trainer.gtaskins.com/

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Peter Holm Jensen

Dato : 12-08-03 08:40

man kan også bruge : turtoise , giver fuldt skjold...

PEDE