Motion for overvægtige
Fra : Erna Andersen

Dato : 09-11-02 08:23

Det foregår i gulvhøjde indtil du er mere normalvægtig:

Kravl rundt på gulvet så længe du kan holde til det og mærk hvordan dine
muskler arbejder på en anden måde, de bliver løsnet op
..
Lav mange armbøjninger med knæene i gulvet og røven i vejret.

Lig på maven og løft arme og ben i vejret på mange måder,

Lig på ryggen og cykl så længe du kan. Sæt hælene i gulvet og løft maven.

Rul rundt et par gange.

Ser det ikke særlig tjekket ud? Gør det i enrum.

KH Erna

Fra : Rollike

Dato : 11-11-02 08:10

> [...]
>
> Rul rundt et par gange.
>
> Ser det ikke særlig tjekket ud? Gør det i enrum.

*G* nu her hvor vi lige er flyttet i hus, har vi fået et ret stort sove
værrelse... *G* der er 2 kæmpe gulv-til-loft spejle... Perfekt til træning
og til at minde mig om at jeg skal gøre noget ved det

MVH Mette

---

Fra : Erna Andersen

Dato : 11-11-02 18:07

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> wrote in message news:3dcf54a1$0$35917>

> *G* nu her hvor vi lige er flyttet i hus, har vi fået et ret stort sove
> værrelse... *G* der er 2 kæmpe gulv-til-loft spejle... Perfekt til træning

Ja, for p... den havde jeg glemt!

KH EA