Headset
Fra : Connor

Dato : 09-11-02 00:45

Hej NG

Er der nogen der ved om man kan få et trådløst headset MED mikrofon og evt.
hvor/hvem der laver dem.

M.v.h

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-02 23:48

det er ganske vist ikke helt det du spørger om , men jeg bruger til fuld
tilfredsstillelse det headset fra MS game voice , og da der lang ledning på
selve sættet og også en ganske lang ledning på sattelitten , syntes jeg at
det er rimlig frit , har ikke oplevet at jeg er rendt tør for "snor" endnu
;)

jeg har set masser af trådløse sæt , dog ikke med mikrofon på

mvh
Peter Jensen

Fra : Connor

Dato : 13-11-02 19:02

Ved godt det ikke er den rigtige gruppe. Det er dog her jeg tror flertallet
af headset-brugere findes og det er udelukkende til spil jeg selv bruger
headset.
Det er ikke et spørgsmål om længden af kablet, da jeg bare kan sætte en 3
meter lang forlænger på. Problemet er især opstået efter at jeg er begyndt
at spille Battlefield 1942 hvor jeg skifter imellem tastatur, mus og
joystick. Det er simplethen ikke til at styre det forba.... kabel til
headsættet. Jeg ved at man kan få dem og at de er ret dyre, men jeg ved bare
ikke hvem der laver dem og hvem der forhandler dem. (Har tjekket
edb-priser.)

M.v.h

Fra : Bjarne Krog

Dato : 13-11-02 23:33

On Wed, 13 Nov 2002 19:01:37 +0100, "Connor" <connorNOSPAM@pc.dk>
wrote:

> [...]
>headsættet. Jeg ved at man kan få dem og at de er ret dyre, men jeg ved bare
>ikke hvem der laver dem og hvem der forhandler dem. (Har tjekket

En trådløs mus er billigre

Dem jeg har kunnet finde i en RADIO og TV shop, kostede omkring
4.500,-

er du stadig intereseret?

tænkte det nok, trådløsmus, og jeg anbefaler logi. MX700

(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-11-02 00:17

ahh det er derfor , nu bruger jeg selv trådløs mus og tastatur , så derfor
har jeg kun kabler til headset og joystick og kunne derfor ikke se hvorfor
det absolut skulle være trådløs :)

Fra : Connor

Dato : 14-11-02 17:41

He he. I har ret. Har selv undersøgt priserne. Så meget haster det heller
ikke.
M.h.t trådløs mus og tastatur... så er jeg lidt konservativ i den retning og
det jeg har virker fint.

M.v.h