HCC
Fra : Jasper Norman

Dato : 08-11-02 23:18

Hej. Jeg har en af de der gl. HHC telefoner. Det absolut bedste ved denne
tlf, er at den siger nummeret på den der ringer. Eller rettere... sagde
nummeret. Der er nemlig sket det, at den fint kan optage beskeder på
disketten, afspille "brugermenuer" hvor stemmen siger alt muligt. Men
nummeret på den der ringer kan den ikke få over dens "læber". Jeg har testet
med en alm. nummerviser, der virker upåklageligt, så det er desværre HCC´en
der har fejlen.

Nogen der har en god idé?

Mvh

Jasper

Fra : Per Emborg

Dato : 09-11-02 14:59

Yep sluk for strømmen og tlf. stikket ud i et minut så kører det igen , min
gør det samme en gang om mdr.

--
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 10-11-02 00:28

Tak for tippet.... Desværre virkede det ikke

- Jasper

Fra : hjp1974

Dato : 10-08-03 09:46

Jeg har selv haft det samme problem med min HCC. Dengang snakkede jeg
med en TDC tekniker (jeg købte nemlig telefonen i Telebutikken, lige da
den kom frem). Han fortalte at de er bekendt med problemet omkring HCC
og A-nummer visning. Problemet skyldes at HCC'en er mere følsom end
andre nummervisere. Den har brug for lidt mere signal, så han nedsatte
impedansen på min telefon-linie. Siden den dag har det kørt fint.

mvh/HJP

http://www.kandu.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-11-02 23:55

skal nok bare indstilles til at tale nummeret igen ....