Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
mini TFT
Fra : Peter Holm

Dato : 08-11-02 23:04

Hejsa,
hvor finder jeg en mini-TFT skærm (4"-8") som kan bruges til en
mp3-player-pc med VIA Eden-ESP5000 bundkort?

mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-11-02 02:19

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> hvor finder jeg en mini-TFT skærm (4"-8") som kan bruges til en
> mp3-player-pc med VIA Eden-ESP5000 bundkort?

Sådan en har jeg også ledt længe efter. Det endte med jeg købte en 15",
da den var billigere end de 8-12" jeg kunne finde. Så kan maskinen også
bruges til konens tekstbehandling, og jeg kan have min i fred . Alt i
alt en god løsning.

- Martin

Fra : Peter Holm

Dato : 09-11-02 10:36

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
> [...]
> da den var billigere end de 8-12" jeg kunne finde. Så kan maskinen også
> bruges til konens tekstbehandling, og jeg kan have min i fred . Alt i

Billigere måske, men noget mere rodet foran stereoanlæget, og noget mere
strømslugende.
Jeg må lede videre Måske har de noget i Thailand som besøges i julen.
mvh
Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-11-02 18:00

> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

Google bragte den her frem:
http://www.danbit.dk/kat2002/1607.phtml
og den her:
http://www.dabbadoo.dk/SearchRes.asp?cat=2:1:5:4:0:0

Håber det er noget, du kan bruge

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Henrik

Dato : 09-11-02 18:40

Hej

> hvor finder jeg en mini-TFT skærm (4"-8") som kan bruges til en
> mp3-player-pc med VIA Eden-ESP5000 bundkort?

Det er måske helt det du leder efter, men som regel bruger man lcd display
f.eks. http://www.chippen.dk/chippen.asp?db=cm&kategori=LCD-display dem her.

Det er vist også en del billigere end en lille tft skærm - selvfølgelig
sætter lcd en begrænsning, men så længe den bare skal bruges som en
mp3-player, så er det jo nok ?

Mvh Henrik

Fra : Jannik E.

Dato : 09-11-02 20:01

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> hvor finder jeg en mini-TFT skærm (4"-8") som kan bruges til en
> mp3-player-pc med VIA Eden-ESP5000 bundkort?

Måske kan du finde noget her:
http://www.mini-itx.com/

Kig under "projects"

Mvh.