Ser jeres katte også mc-race på
Fra : Richard Pade

Dato : 08-11-02 22:19

I forgårs fik jeg de herligste strimler hjemmevideo af (Tiger) Lilly og
Albert (den Grusomme), vores 13-14 uger unge søskendepar af alm. dansk
huskat, mens de sad og så uddrag fra et italiensk road racing-løb på
Nuvolari.

De var tydeligvis fængslet af kørerne, der hele tiden skiftede position
og fulgte dem med hovedet fra den ene side af skærmen til den anden. På
et tidspunkt blev Lilly så ivrig, at hun stillede sig på bagbenene for
at få snuden helt op i skærmen - blot for at få en udladning statisk
elektricitet på knurhårene, hvilket kølnede hendes interesse lidt.

Hmm, man siger jo, at hunden ligner sin ejermand; men at katte skulle
kunne dele interesse med deres hushovmester, har jeg da aldrig hørt
før...

Richard

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-11-02 22:33

"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hmm, man siger jo, at hunden ligner sin ejermand; men at katte skulle
> kunne dele interesse med deres hushovmester, har jeg da aldrig hørt

Udemærket :)
Min kat har kun en gang set et TV program med interesse og det var et
program om hjemløse katte i Rom på Discovery.
Der var ikke meget ræs, men til gengæld sikkert en masse gode katteskår og
fede voldelige slagsmål :)

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Denise

Dato : 09-11-02 09:55

Hej Richard
Hvis de ser det så må det være når jeg ikke er hjemme, og man ved jo aldrig
hvad der foregår, når man ikke er hjemme
Da vores var små var det mest fodbold de så, eller de sad i timevis og
kiggede på akvariet. Men det var da de var killinger, nu gør de det
sjældent, dog hver gang EDC mæglerne viste den reklame med 3 fugle der
flyver op på el-ledningerne viste de interesse, men det var jo lydene og
ikke billederne .

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 09-11-02 17:42

Jep! min lille redaktionshankat - Leo - reagerer tydeligvis også på
EDC-mæglernes TV-spot med de tre fugle. Herudover er han interesseret i alle
menneskelige gøremål. Når jeg skruer på motorcyklerne sætter han sig gerne
og kigger på...

Fra : Richard Pade

Dato : 09-11-02 21:52

Hej John,

John de Summer-Brason wrote:
> [...]
> menneskelige gøremål. Når jeg skruer på motorcyklerne sætter han sig gerne

Vores forrige kat kunne ikke dy sig for at bruge min Veffer som
"springbræt",
når den skulle ud af soveværelsesvinduet. Og det uanset hvor meget jeg
råbte
af den. De små nye killinger får indtil videre ikke lov til at komme
ind,
hvor jeg småskruer - der ligger lidt for mange skarpe genstande i en
ikke
alt for god orden lige nu.

Richard

Fra : Richard Pade

Dato : 09-11-02 21:37

Hej Denise,
(Hvis der kommerslåfejl, er det fordi Albert vandrer hvilleløst frem og
tilbage
på tastatruret).

Denise wrote:
> Hvis de ser det så må det være når jeg ikke er hjemme, og man ved jo aldrig
> hvad der foregår, når man ikke er hjemme

Nej, men musene danser n_ÆPPE (albert!) på bordet!

Richard ( og Albert den Grusomme)