Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket Radion 9700 Pro grafikkort er beds~
Fra : DK5500

Dato : 08-11-02 22:26

--
Fynboen
DK5500@stofanet.dk

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 08-11-02 22:34

"DK5500" <DK5500@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3dcc2bfa$0$5745$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> --
> Fynboen
> DK5500@stofanet.dk

De er alle sammen lavet efter samme design, og yder derfor ens.
Forskellene er køleren (kosmetisk forskel), det software der følger med,
farven på printet og prisen.
Jeg har selv et Connect3D 9700 Pro, og er godt tilfreds, det er billigt
(relativt) og der følger ikke en masse med som jeg ikke kan bruge til noget,
og derfor ikke vil betale for.

--
Venlig hilsen / Best regards
Jacob Pedersen

Fra : Olesen

Dato : 09-11-02 08:18

"DK5500" <DK5500@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Et par tests jeg er løbet igennem viser der kan være
nogle kompatibilitetsproblemer med Rev. 1.0, hvorimod
dem der har en Rev 1.3 ikke har problemer...

Om det passer ved jeg om 2 uger, hvor en kammy
får byttet sin.

MVH

Fra : Sven

Dato : 10-11-02 17:45

> Om det passer ved jeg om 2 uger, hvor en kammy
> får byttet sin.

Det er korrekt, at der har været problemer med de første 9700 Pro kort. Det
skyldtes Chipsættet A12, som nu hedder A13. Hvis du køber et Connecd3D kort
(fåes f.eks Holm Data), er du SIKKER på at få det nye A13 chipsæt.

Connect3D er SVJV også det billigste 9700 Pro kort, men der følger ingen
spil, demo'er eller lign. med.

Sven

Fra : mdj

Dato : 12-11-02 01:06

Ved du hvad de har lavet på toms hardware guide? - tja lige hvad du spørger
om: http://www.tomshardware.com/graphic/02q4/021104/index.html

Mvh
Morten
www.mdj.dk