clone billede på nVIDIA kort
Fra : Palle Ravn

Dato : 08-11-02 21:58

Jeg sider og bliver gul og grøn over at mit "MSI nVIDIA GeeForce3
TI200 TV Ind/Out 128MB DDR" ikke kan clone billet, når jeg skal se en
dvd eller divX film, eller noget som helst andet på Tv. Kan jeg få
kortet til at clone billedet, så der er billede på både Skærm og TV ?

--
/Palle Ravn
Hurtige svar er altid gode

Fra : CeeJay

Dato : 09-11-02 15:06

"Palle Ravn (slet DQ6GF)" <real@DQ6GFsleepy.dk> wrote in message
> [...]
> dvd eller divX film, eller noget som helst andet på Tv. Kan jeg få
> kortet til at clone billedet, så der er billede på både Skærm og TV ?

Ja, nemt. Kig i indstillingerne.

Fra : Palle Ravn

Dato : 09-11-02 16:47

CeeJay <usenet2002-2@ceejay.cjbREMOVEthisSPAMfilterTOreply.net>
skrev:

>Ja, nemt. Kig i indstillingerne.

Har jeg da gjordt. Men jeg kan ikke lige se hvad det er jeg skal
finde der. Stadigvæk når jeg går under "Vælg skærm" og vælger TV,
så forsvinder billedet på skærmen!
--
/Palle Ravn
Hurtige svar er altid gode

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 09-11-02 22:40

Den 09/11-2002 klokken 15:47, skrev Palle Ravn <real@W7PSNsleepy.dk> (slet
W7PSN) i <10368568880.415520636323095@dtext.news.tele.dk>:

> Har jeg da gjordt. Men jeg kan ikke lige se hvad det er jeg skal finde
> der. Stadigvæk når jeg går under "Vælg skærm" og vælger TV, så
> forsvinder billedet på skærmen!

Jeg så lige denne for få dage siden:

Jeg har samme problem med mit Nvidia gforce3 TI200.
Tilsyneladende er det kun gforce2 og 4, der kan dette

Med venlig hilsen,
Kjeld