Oscarvært 2003 fundet
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-02 20:46

http://www.oscars.org/press/pressreleases/2002/02.11.07.html

Det blev Steve Martin - et udemærket valg IMHO - klarede det udemærket
sidste gang, men er Billy Crystal forsvundet fra jordens overflade? Han er
klart den bedste vært i nyere tid, men i det mindste slipper vi fra Whoopi
klædt ud som en hobbit!

--
Bo Kristensen
- If builders built buildings the way programmers write programs, the first

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 08-11-02 20:53

"Bo Kristensen" wrote

> [...]
> klart den bedste vært i nyere tid, men i det mindste slipper vi fra Whoopi

Først - tak fordi vi slipper for Woopie. Dernæst: Yes! Steve Martin var
glimrende sidste gang. Hans satire og bidende sarkasme gik lige til grænsen.
Han er efter min mening lige den tand mere vovet end Billy Crystal. Det
bliver herligt med et gensyn med ham.

'Anders

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 08-11-02 23:18

Helt enig! Genialt valg.

Fra : Michael Westi

Dato : 09-11-02 03:19

Uhh, hvor jeg glæder mig

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Jan Richardy

Dato : 09-11-02 15:47

Nogen som ved, om det bliver vist på dansk TV?

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-11-02 21:42

Jan Richardy skrev:
> Nogen som ved, om det bliver vist på dansk TV?

Véd og véd ... Kan man mon ikke regne med TV 2 endnu engang?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Per

Dato : 12-11-02 23:17

In article <aqjs05$qsa$1@sunsite.dk>, peterbrandtnielsen@hotmail.com
says...

> Véd og véd ... Kan man mon ikke regne med TV 2 endnu engang?

Du kan regne med de snakker over rulleteksterne ihvertefald ;)

Fra : Michael Westi

Dato : 10-11-02 01:18

Den bliver vel vist på TV2. Må vi håbe...

Det er den jo blevet i en del år nu. Og gerne med Palle Strøm og den
anden(som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder).
De har ikke altid den bedste filmkendskab, men de kan i det mindste holde
kæft under selve showet. (ikke som en vis kvinde for et par år siden) Det
var faneme træls....

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-11-02 13:41

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den jo blevet i en del år nu. Og gerne med Palle Strøm og den
> anden(som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder).
> De har ikke altid den bedste filmkendskab,

Sammenlignet med hvem?

MVH
Jens

Fra : Michael Westi

Dato : 11-11-02 19:39

> [...]
> anden(som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder).
> De har ikke altid den bedste filmkendskab,

Sammenlignet med MIG! LOL

Nej, der ligger det i det, at de har en stor viden generelt, men tit under
showet blander de film, skuespillerere ect. sammen. I forkerte roller osv.
Men det skal dog dermed også siges til deres forsvar, at de ikke har meget
tid at kommentere i.(commercial breaks)
Og skal jeg vælge, vil jeg foretrække de 2, fordi de i det mindste ved
hvornår de skal holde mund)))

Skal man snakke om en der ikke har begreb om en skid, er det Frid. Mage til
ævl og mundsavl skal man lede længe efter...(og så kan vi starte en ny tråd
med det) LOL

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-02 14:05

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> writes:

> Og skal jeg vælge, vil jeg foretrække de 2, fordi de i det mindste ved
> hvornår de skal holde mund)))

De er blevet bedre, ja. Men de kunne altså ikke finde ud af at klappe
i, da Tom Hanks holdt en længere tale for et par år siden. Næ nej, de
havde fået Thomas Vinterberg i studiet og skulle snakke med ham _nu_
og ikke i reklamepausen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'd always conceived that [G'kar] was pronounced
The RockBear. ((^)) GUH-kar. Andreas started pronouncing it SHUH-kar.