18 millioner i LOTTO
Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-11-02 19:47

Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret garage.
Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))
Her er mine 5:

BossHoss 502
Ducati 996 R
S4
Mammut 2000
KTM 950

Mvh Thomas
*bare det snart var Lørdag :)*

Fra : JHR

Dato : 08-11-02 19:54

Hayabusa
R1
R7
Den nye CBR 600 RR
VStrom

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-11-02 20:02

"JHR" <j_have@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hayabusa
> R1
> R7
> Den nye CBR 600 RR
> VStrom

Racing forever huh :)?
Den nye CBR600RR er fandeme fed.

Men hvad skal du bruge den Vstrom til?

Mvh Thomas

Fra : JHR

Dato : 08-11-02 22:32

Dårligt vejr...

Fra : Sporty

Dato : 08-11-02 20:04

Jeg ville bygge 5 Harley´er magen til den jeg har, dog skulle de nok lakeres
lidt forskelligt.

Nej spøg til side, det ville nok kun blive 4 og så en eller anden maskine
med nogle bedre køreegenskaber.

Johnny

Fra : Moller

Dato : 08-11-02 20:06

MZ 1000 S
Mammut 2000
Norton 850 Commando Mk II
BSA 650 A10 Road Rocket
MZ BK 350 årgang 1952

Ingen japaner eller US til mig, fyføj :)

VH
Lars Molnit
Som ikke spiller Lotto selv om præmien er ekstra høj :)

Fra : Poul B-H

Dato : 08-11-02 20:15

Honda NSR500 GP model
Honda NSR250 GP model
Bimota V-Due
Honda RCV 211

Poul B-H

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-11-02 21:19

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Nogle flere triumpher.
Og så noget med en helt lydtæt sidevogn (til konen), hvorefter der igen er
frit slag

--
Jørgen

Fra : SLP/JM

Dato : 08-11-02 21:25

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev > Hvilke 5 MC'er vil du
købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Må hun så købe mere end 5?

Anyway, mine er:
748 SPS
Aprilia RS 250
Honda VFR 400
Kawa ZX-6R 1998-99
Rossi's RCV 211

--
Susanne

Fra : Ken Madsen

Dato : 08-11-02 21:30

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

duc st4s
honda cb 900 f hornet
honda cbr 900 rr fireblade
aprillia rsv mille r
Moto Guzzi California 1100 ev80

lad mig se, 240+150+225+235+225= kun lige over en mille, arh så snupper jeg
sgu også lige en HD V-Rod, til desert )))

Ken Madsen,
Der indtil videre nøjes med en v35 imola, men drømmer om en 600 hornet til
sommer

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-11-02 21:52

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Av, den var svær, men her er de første umidelbare indskydelser

Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Honda VTX 1800
Honda GL 1800 Gold Wing
BMW R 1150 GS
KTM LC4 640 SM

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : 2mas Jensen

Dato : 08-11-02 22:20

Fri, 8 Nov 2002 19:47:25 +0100, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> noget i retning af:

>Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret garage.
>Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))
BMW K1
Suzuki NUDA
Kawasaki ZX 1200 R
Nimbus
Honda VFR 800
--
2mas Jensen
- Øl har jo den fordel at det smager godt,

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-11-02 22:31

> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Jeg har ingen kone, så jeg har vel frit slag?

Ok, skulle jeg vælge fem, ville det nok blive sådan ca.:

BMW R 1150 RT ABS
Ducati Monster 900 S4
Kawasaki ZX-12R (sølvfarvet)
KTM 400 EXC Racing
Triumph Daytona 955i Centennial

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-11-02 22:33

> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Honda CBR1100XX
Honda VTX 1800
Honda CB1300 X4
Honda VFR800
Honda CBR 900 RR

hvis jeg nu smider konen ud, må jeg så godt købe flere, det burde der være
råd til med 18 mill. .

Mvh Jesper
CB750F 83´

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-11-02 22:35

> Honda CBR1100XX
> Honda VTX 1800
> Honda CB1300 X4
> Honda VFR800
> Honda CBR 900 RR
> hvis jeg nu smider konen ud, må jeg så godt købe flere, det burde der være
> råd til med 18 mill. .

Hvis du så lige ringer til Fair, så tager de sikkert 10 mio. for at forsikre
cyklerne, og så er den skid slået..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-11-02 22:41

> Hvis du så lige ringer til Fair, så tager de sikkert 10 mio. for at
forsikre
> cyklerne, og så er den skid slået..

Mon ikke jeg kan presse dem ned i 8.5 mio, siger de ikke i deres reklamer de
er til at handle med

Mvh Jesper
CB750F 83´

Fra : Bent F.

Dato : 09-11-02 18:20

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> skrev i en meddelelse
> garage.
>
> Honda CBR1100XX
> Honda VTX 1800
> Honda CB1300 X4
> Honda VFR800
> Honda CBR 900 RR
>

> hvis jeg nu smider konen ud, må jeg så godt købe flere, det burde der være
> råd til med 18 mill. .

Tjae man sige jo Honda er en bø...BIP cykel.. så er det da klart du har
smidt konen ud ;)
*gg*

mvh Tommy Fer

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-11-02 23:05

Dette må så være mine favoritter:

BMW K1200 RS
Ducati st 4 s
Honda cbr 1100 XX blackbird
HONDA GL 1800
HONDA VTX 1800
Honda Varadero
MV agusta 750 f4
SUZUKI V-STROM
Triumph 955i centennial
YAMAHA FJR 1300

UPS.
Det var jo for mange, så må jeg lige fremhæve 5.

Mvh
Mogens
Transalp

Fra : albert

Dato : 08-11-02 23:19

5 x K1200RS, i fem forskellige farver . En til mandag, en til tirsdag...

Mvh Albert

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-11-02 00:58

> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Yamaha YZF R1
Hayabusa Turbo
VTX 1800
VFR800
Ducati 996 R
( og da jeg bor alene så tager jeg lige 1 xtra 400ccm ofroader :)

og så ville jeg selvfølgelig gemme 1 million til den dag der kommer
en cbr1000RR med v5 motor på gaden

bo-gsxR750

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-11-02 01:06

On Sat, 9 Nov 2002 00:57:58 +0100, "Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> wrote:

>og så ville jeg selvfølgelig gemme 1 million til den dag der kommer
>en cbr1000RR med v5 motor på gaden

Højst usandsynligt at det nogensinde sker - CBR'ere er R4'ere...

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 09-11-02 01:27

Ducati 998 R
MV Augusta F4 750 SPR
Ducati 999
Benelli Tornado 900/3 LE
KTM Duke 640

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Gundersen

Dato : 09-11-02 01:32

Hejsa

Kawasaki ZX-12R Ninja
Kawasaki ZX-6r Ninja
Suzuki GSF1200S Bandit
Aprilia RS250
Kawasaki Z1000 (Den nye street fighter)

+ Udødlighed!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 09-11-02 13:58

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Kawasaki ZX-12R Ninja
> Kawasaki ZX-6r Ninja
> Suzuki GSF1200S Bandit
> Aprilia RS250
> Kawasaki Z1000 (Den nye street fighter)
>
> + Udødlighed!

Hehe, ja, udædelighed er nok ikke så tosset at få med i handlen.

/Kristoffer

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-11-02 14:31

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> + Udødlighed!

Hmm... så kommer vi til at slås om det! There can be only one!

(Med modvilligt citat fra filmen, hvor de virkeligt onde kører på motorcykel
:-\)

--
Jørgen

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 09-11-02 04:49

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Narj narj naarrjj
Det skal jo være:

Harley Night Train og så skal alt på den males sort
En anden Harley, som skal laves som den i Easyriders
En Suzuki Savage, til madammen, den kan hun godt li'
En Royal Enfield, som jeg så på stumpemarked engang
og
En Goldwing med hele baduljen, det bliver vel også dårligt vejr engang.

Med forsikringen ved jeg ikke helt:
Savage: Ansvar Kasko
Alka ca. 650 ca. 6500
TopDK ca. 800 ca. 2700

hamselv herfra
*Er det allerede lørdag*
Og man skal arbejde

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-11-02 09:20

Til mig:
Enten en CBR 600 RR '03 eller en GSX-R 750. Der skal lige en test tur til
før jeg vælger ( Til søndagsture og banedage) Samt en bunke Metzeler
rennsport.

XR 650 R '03 (til skov og grusvejs ture)

VFR 750 RC36 '93 Nænsomt tunet og justeret af ekspert (til hverdag) med 2
46L Giwitasker og scottolier. Samt en bunke Pilot sport der skal skiftes ved
første tegn på fladsliding.

FJ 1100 lettere ombygget til 17" hjul, en helt ny forende fra f.eks en
ThunderAce og den dyre Technoflex bagdæmper samt 3 Giwi Maxima tasker og
scottoiler. Motoren skal være blueprintet, afbalanceret og let portet og med
en smule højere kompression. Samt en bunke BT 020 der skal skiftes ved
første tegn på fladsliding.

GSF 1200 Bandit vold-ombygget med gixxer dele galore og proffesionelt
konventionelt grov-tunet ( Til byturen / funbike) Samt en bunke D208 fordi
mønsteret ser fedt ud .

For alle motorcyklerne gælder det at de har fået det komplette
affjedringsfix fra f.eks Maxxon eller Racetech.

Bemærk de fleste af mine drømmecykler koster under 100.000kr. HA HA siger
jeg bare til jer der vil have Mammutter o.l.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Morten Juel

Dato : 09-11-02 10:55

Jeg kunne nøjes med en R1 og en CBR blackbird, til når kæresten skulle med

Hehe nåårh jow og så en køreskole, for jeg ville da sikker miste mit pap af
og til ))

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 09-11-02 11:47

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Here goes:

Kawa ZX6RR
CBR 600 ('03)
R1
RCV211 (mums... )
ZZR1200 (til de lange ture..)

+ en racerbane eller 4

Og, hov, jeg har ingen kone... - Så der skulle nok også shoppes noget
offroad noget...

/Kristoffer

Fra : Brian Lænø

Dato : 09-11-02 11:44

"Thomas Hjort" skrev
> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Yamaha FJR 1300
KTM LC8
Honda XR 650R. modificeret så den også kan bruges som supermotar.
Honda Goldwing, med sidevogn og trailer.
Suzuki Burgman 650

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 09-11-02 13:31

Suzuki GSX-R1000
Kawazaki Z1000 (2003)
Honda CB900f Hornet
Kawazaki ZX7-R
Kawazaki ZX6-RR (2003)

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 09-11-02 14:18

BMW K1200GT til de lange ferieture
KTM 950 Duke til cafe-turene
Suzuki Burgman 650 til pendlerture mellem arbejdet
Boss Hoss V8 for at prøve at fylde en hel vejbane
Benelli Tornado Tre Limitied Edition for turene i det bugtede sommerland

Resten af skejserne til benzin.

MVH Anders

PS: Garagen skal være opvarmet og med alskens værktøj og reservedele.

Fra : Ken Madsen

Dato : 09-11-02 20:37

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message
> BMW K1200GT til de lange ferieture
> KTM 950 Duke til cafe-turene
> Suzuki Burgman 650 til pendlerture mellem arbejdet
> Boss Hoss V8 for at prøve at fylde en hel vejbane

Det kan jeg da med min gamle Polo, den fornøjelse kan gøres billigt, bare
12000,-

Mvh. Ken Madsen
www.motorscout.dk (nu med næsten 100 mc'ere til salg)

Fra : Lasse Madsen

Dato : 09-11-02 15:36

Jeg ville opsøge min første mc ...
Honda CB250RS, købe den og have fornøjelsen af at køre den i havnen...
Og så ville jeg købe Moller's MZ ... og give den samme skæbne )

Bagefter ville jeg købe min drømme mc ...
Honda VFR fra mid i 80'erne eller starten af 90'erne

M.v.h.
L. Madsen

Fra : Lars M

Dato : 09-11-02 22:05

Nåh, ja. Nu vandt jeg jo ikke i denne uge... så jeg vil nøjes med at være
glad for min GS500...

-Lars

Fra : Frandsen

Dato : 10-11-02 02:50

Thomas Hjort skriver:

> Du har nu vundet 18 millioner
> Hvilke 5 MC'er vil du købe.

Yamaha FJR1300 til touring
Suzuki B-King til blær
HD-V rod til udstilling
gsxr 1000 til race
Duke 950 til narrestreger

- og så skulle den sommer nok være dækket ind

Michael Frandsen
+600BanditS

Fra : Armand

Dato : 10-11-02 13:24

Nårh ja, nu gav den jo kun 5 millioner p.g.a. de tre andre padder - Så
jeg tror sgu' at jeg beholder lillefrøen alligevel!

--
Armand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-11-02 15:20

On Sun, 10 Nov 2002 13:24:16 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Nårh ja, nu gav den jo kun 5 millioner p.g.a. de tre andre padder - Så
>jeg tror sgu' at jeg beholder lillefrøen alligevel!

Jeg er lidt nysgerrig,så forudsat at det ikke er hemmeligt - hvad gav
du for den ?

Fra : Armand

Dato : 11-11-02 23:30

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Jeg er lidt nysgerrig,så forudsat at det ikke er hemmeligt - hvad gav
> du for den ?

De er for dyre - ikke mindst på baggrund af at de koster det samme som
tilsvarende CBR 600's, som også er for dyre!!!
Men jeg faldt over en biiilliiig en!

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 10-11-02 16:32

> lillefrøen

Nej, et fint navn, det lyder næsten som om den er af kvindelig afstamning
;>)

Fra : Armand

Dato : 11-11-02 23:19

D@n Dethlefsen <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en

> Nej, et fint navn, det lyder næsten som om den er af kvindelig
afstamning

Navnet er af odenseansk afstamning - Den er dog ikke grøn; men den
hopper gevaldigt

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 12-11-02 00:01

> Navnet er af odenseansk afstamning - Den er dog ikke grøn; men den
> hopper gevaldigt

Hopper på hvem ;>)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-02 00:00

Armand wrote:

> Navnet er af odenseansk afstamning - Den er dog ikke grøn; men den
> hopper gevaldigt

Det tør siges, det er jo en ren gyngehest... og så holdt jeg endda stille
på den. Men ok, det kan da være at juleøllene gav gyngefornemmelsen en tand
ekstra
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jack Jensen

Dato : 10-11-02 17:41

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Her er mine:
MV Agusta (den heftigste)
Honda Fireblade
Honda CBR 600 (den nye)
Ducati 999
Den nye Aprillia Mille

Mvh
Jack
Honda VFR750FK

---

Fra : Neser

Dato : 10-11-02 18:14

> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))
> Her er mine 5:

Det må blive til:

1. Ducati 998R - Afstresning
2. Harley V-Rod - Afslapning
3. Kawasaki ZX9R - Hyggeture
4. KTM Supermotad af en slags... - Når jeg keder mig..
5. MTT Y2K (http://marineturbine.com/superbike/default.htm) - Hmm.. vel bare
for at eje den....

- Neser

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-11-02 18:52

Thomas Hjort wrote:

> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
> garage. Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))
> Her er mine 5:

Hmm...
ZZR1200 til de meget lange ture
FZS600 til hverdag
KTM LC640 med motardgrej til idiotkørsel på hhv. mudder og asfalt
VTX1800 til når jeg ikke gider at skifte gear
Den der Bimota med gsxr1100 motor
....og jo, selvfølgelig er alle med masser af chassis- og motoroptimeringer

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-02 13:08

> [...]
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Nu må jeg hellere også være med

SV1000 med Akropovic el.lign. på, som hverdags funbike
CBR1100XX med touringoutfit, til ferierne ned gennem Europa
KTM(et eller andet) med alt det sjove udstyr, til sjov og mudder
GSXR1000 til banedage
GSX1400 når jeg ikke gider bruge venstre fod

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : Biker Mike

Dato : 12-11-02 09:20

Boss Hoss
GL 1800
Van Ween OCR 1000
Trike af ukendt oprindelse
1 stk hjemmebyg godkendt i Sverige
Kavazaki Z 1300 eller måske Voyager
1 Harley og måske en lille Ferrari

--
Hilsen Michael

Fra : H;P

Dato : 12-11-02 20:39

Hejsa´

"Thomas Hjort" skrev i en meddelelse
> Du har nu vundet 18 millioner og købt et stort hus med tyverisikret
garage.
> Hvilke 5 MC'er vil du købe. (Du må kun købe 5 for din kone :))

Hmmmm, garagen ville se sådan ud......

1. Husqvarna SM 400 R ( Til / Fra job )
2. Cagiva V-Raptor 650 ( olm Fredags bike )
3. Gas Gas Trial (eller Montessa trial) ( når man nu kan på en med
pedaler, kan man vil lære det på kværn )
4. Suzuki DR 350 ( til udlån )
5. Suzuki LS 650 Savage ( den tilbagelænet )

Resten af mønterne må gå til baneleje & benzin

Hilsen Herfra

¨ H;P
--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : II_SPAWN_II

Dato : 02-05-04 13:49

ville smide konen ud og købe flere end 5.... og så købe de fleste der er
lavet i monster garage :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper

Dato : 02-05-04 14:06

At konen ikke forlængst har smidt dig ud er da en gåde !!

/Jesper

Fra : K

Dato : 02-05-04 17:30

"II_SPAWN_II" <II_SPAWN_II.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> ville smide konen ud og købe flere end 5.... og så købe de fleste der er
> lavet i monster garage :)

hov ...hov, hvad med at splitte de 18 mill op i 90 bidder, så er der
200000.- til os hver her i gruppen, så kan alle købe hver sin drømmemaskine,
jeg garanterer for at du vil blive husket for det

hehe ....derfor kan du godt smide konen ud alligevel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-05-04 23:30

II_SPAWN_II wrote:
> ville smide konen ud og købe flere end 5.... og så købe de fleste der er
> lavet i monster garage :)

Kan du ikke starte med at smide kandu.dk ud og bruge en newsreader?

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Michal

Dato : 03-05-04 08:14

I headerne fra kandu:

Kan man ikke bare blackliste alle indlæg med den header?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-05-04 09:23

Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:

> I headerne fra kandu:

> Kan man ikke bare blackliste alle indlæg med den header?

De har også alle en email-adresse i From-feltet der indeholder
@kandu.dk. Den har jeg brugt til at give dem en score på -1000.
Din newsreader understøtter så vidt jeg ved også scoring.

From er god at lave scoring på da den er del af overview-data. Det kan
jeg ikke lige huske om Organization er.

Hvis så bare kandu.dk folkene ville have været flinke nok til at
skrive kandu.dk i path, så kunne jeg helt vildt let have fået min
cleanfeed til at spise dem :-\

FUT til dk.edb.internet.software.mail+news da vi er off-topic her, og
jeg får at vide at er en nørd når jeg bliver ved med at skrive denne
slags indlæg her i gruppen

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Michal

Dato : 03-05-04 13:20

On Mon, 03 May 2004 10:22:30 +0200, Jacob wrote:
> Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> writes:
>
> FUT til dk.edb.internet.software.mail+news da vi er off-topic her, og

Enig. Jeg stopper bare her :)

> jeg får at vide at er en nørd når jeg bliver ved med at skrive denne
> slags indlæg her i gruppen

Aarh, der er bare fordi de prøver at skjule at de alle sammen er
MC-nørder ;D

--
Venlig Hilsen
Michal