Mousemove & keypress oven på flash objekt
Fra : Morten Trab

Dato : 08-11-02 18:30

Jeg har et fullscreen flash-objekt i min form, og der vil jeg gerne
detektere om musen bliver flyttet, eller om der bliver trykket på en knap på
tastaturet eller musen...

Har prøvet med Form_MouseMove og KeyPress, men det lader ikke til at virke,
da musen er over Flash objektet...

Hvordan kan jeg løse det her problem??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse hvis du vil sende en mail til mig :)

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Bo Christensen

Dato : 17-11-02 14:13

Private Type POINTAPI
X As Long
Y As Long
End Type

Private Declare Function GetCursorPos Lib "user32" (lpPoint As POINTAPI) As
Long

Funktionen kan give dig positioen på musen... Der er også en funktioen der
kan 'mærke' når der trykkes på musen, men jeg kan ikke lige huske navnet...

Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long)
As Integer

Lidt med taster...