Inside the whale d. 28. i et eller andet p~
Fra : Troels

Dato : 08-11-02 15:39

Ja, under det lidt kryptiske topic gemme sig et lige til spørgsmål. HVornår
var det Inside the whale spillede på Skråen i Aalborg i 2000. Bag på
tourt-shirten står der den 28/4, men jeg synes jeg kan huske at der var
Eurostemning samme dag (eller også var det en anden afstemning), men den
euroafstemningen var vist den 28/9, så nu er jeg forvirret. Er der nogen der
kan huske datoen for den koncert, eller kan huske om der var en eller anden
afstemning den 28/4-00?

/Troels

Fra : Robert Piil

Dato : 08-11-02 16:14

On Fri, 8 Nov 2002 15:39:23 +0100, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

> [...]
>kan huske datoen for den koncert, eller kan huske om der var en eller anden

Der *var* euroafstemning den 28/9. Det var en torsdag.
Den 28/4 var en fredag, og Inside the whale var på tour i april:

http://216.239.39.100/search?q=cache:ylQrNsndlKAC:www.splint.dk/historie.htm+skr%C3%A5en+inside&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Troels

Dato : 13-11-02 20:10

> [...]
http://216.239.39.100/search?q=cache:ylQrNsndlKAC:www.splint.dk/historie.htm
+skr%C3%A5en+inside&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8

Det må næsten ha' været den 28/9 så. Der var ihvertfald en eller anden
afstemning, så det må jo ha' været der.

Tak for hjælpen.

Troels