Hvilket webcam til Mac?
Fra : Thomas

Dato : 08-11-02 15:46

Hvilket webcam kan anbefales til brug på Mac? Hvilket software til alm.
upload på en hjemmeside kan anbefales?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Michael Horn

Dato : 10-11-02 15:31

Thomas <flash@it.dk> wrote:

> Hvilket webcam kan anbefales til brug på Mac? Hvilket software til alm.
> [...]

Hej Thomas - Prøv at søge på 'webcam' i dine dk.edb.mac-indlæg, der er
rigtig mange oplysninger som findes der.
Du kan evt gå via Google's gruppesøgeside.
Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Alex Sobocki

Dato : 11-11-02 08:18

Michael Horn wrote:

> [...]

Prøv Philips på Apple's Store:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9167/wo/KMezd2XuQsbQsuBgmi/3.3.0.3.27.8.3.10.13.0

Alex

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-11-02 11:02

Alex Sobocki <Alex.Sobocki@get2net.dk> wrote:

> Prøv Philips på Apple's Store:
>
> http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/9167/wo/KMezd2XuQsbQsu
> Bgmi/3.3.0.3.27.8.3.10.13.0

SORRY!

Your session has timed out after a period of inactivity. Please return
to the Store Menu to continue shopping.

Men det ledte mig nu ind på den engelske Apple Store. Når man drøner
lidt rundt og kommer til nogle "tilbageknapper" også sådan noget, kommer
man let ind på en anden Apple Store end den danske.

Det er nu også meget sjovt. Den engelske er meget flottere end den
danske med en separat sektion til "Digital lifestyle" med bl.a. et stort
udvalg i fototing.

Hvor er jeg ellers ærgerlig over, at jeg ikke kan få et Nikon Coolpix
til kr. 950,-, men det kan man kun, hvis man køber en iBook, en iMac
eller en eMac. Der er vel ikke nogen her, der alligevel skal have sådan
en computer og lige vil tage en kamera med til mig? Ellers må det da
være muligt at sælge det igen for mindst kr. 2.000,-.
--
Henrik Münster
Esbjerg