PC-program til kasserapporter GRATIS
Fra : ole

Dato : 08-11-02 14:20

Gratis PC-program til kasserapporter (søgetekst)

da der ikke må reklameres i NG - søg via Google DK og som nr. 5

XX har udviklet et pc-program til virksomheders udarbejdelse af kasserapporter.

Programmet er udviklet som led i firmaets målsætning om at afhjælpe de administrative
byrder, som selvstændige erhvervsdrivende er pålagt.

Programmet stilles gratis til rådighed for virksomhedens kunder, og indeholder bl.a.
følgende faciliteter:

automatisk sammentælling af saldo i kasse, bank og giro

gemmer tidligere transaktioner for hurtig fremfinding

sletter ældre transaktioner efter brugers eget valg

hjælpefunktioner til afstemning af bank og girokonto

elektronisk forsendelse af kasserapporter til revisor

modkontering af transaktioner
Elektronisk forsendelse af kasserapporter til revisor kan foretages enten via email eller
via diskette, og programmet medtager alle data, som er nødvendige for revisor til at
foretage bogføring.

Programmet leveres og installeres uden beregning. I forbindelse med installationen vil der
blive foretaget en gennemgang af programmets opbygning og betjening.

Efter installationen vil brugeren opleve en væsentlig tidsmæssig besparelse i det daglige
arbejde med udarbejdelse af kasserapporter.

Programmet kan bestilles

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 08-11-02 19:53

ole wrote:

Og før du får standardteksten, vil jeg blot oplyse dig om,
at din tilstedeværelse her, samt interessen for din administrative
lettelse er lig nul.
Itehvertifald fra en proffer.

Du kan, efter min menig, og jeg føler selv jeg går til grænsen
af hvad jeg synes er rimeligt, orientere spørgere om, at du har
nogle muligheder for at hjælpe, også kommercielt, og gerne på
en måde, så dit svar kan bruges til at undersøge samme muligheder
ved andre,
men ren reklame, næ
så der er vist noget galt med din opfattelse af usenet..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.