Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
At klone skærm og TV???
Fra : tgi4ever

Dato : 08-11-02 14:02

Jeg har været ude og investere i et kabel, som forbinder min tv-out
udgang via et scartstik til mit tv. Men jeg kan kun se på en af skærmene
(monitor eller tv) ad gangen????

Hvordan gør jeg får, at kunne se på begge skærme?????

Hvilke programmer vil kunne klone??

http://www.kandu.dk/

Fra : o&u

Dato : 08-11-02 15:09

On Fri, 08 Nov 2002 13:02:09 GMT, "tgi4ever" <tgi4ever.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>(monitor eller tv) ad gangen????
>
>Hvordan gør jeg får, at kunne se på begge skærme?????

Programmet er vel din grafikkort driver. Kig efter en opdateret driver
på fabrikantens hjemmeside, eller køb et bedre grafikkort. Tv-out er
normalt samtidigt på skærm og tv, synes jeg. Hos asus ialfald. Men
twin-view begrebet findes jo også, og det har ikke mange grafikkort,
da det er output til 2 skærme.

John