MMS fra EkstraBladet?
Fra : vveloso

Dato : 08-11-02 11:51

Hvordan får man frameldt MMS fra Ekstra Bladet, der bestilt gennem
inaphone, på en måde så frameldeing er permanent? Er der nogen der
kender numret til inaphone?

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-11-02 14:35

"vveloso" <vveloso.news@kandu.dk> wrote:

>Hvordan får man frameldt MMS fra Ekstra Bladet, der bestilt gennem
>inaphone, på en måde så frameldeing er permanent? Er der nogen der
>kender numret til inaphone?

Du kan gøre det fra telefonen via wap. Du kan også gå til deres site på
www.inaphone.com.

Peter

Fra : vveloso

Dato : 11-11-02 13:13

Det er forsøgt, men virker ikke... når jeg er inde og kikke på min Inbox
www.inaphone.com har jeg fortsat MMS's som ikke har kunne leveres.
Dette er vel og mærke på datoer efter, at jeg har afmeldt tjenesten...
jeg har endvidere slettet alle inaphone opsætinger på telefonen, men
alligevel går den op og henter... what to do? Er der nogen som har et
telefon# man kan kontakte inaphone på?

http://www.kandu.dk/