Hjælp til Hitman 2
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 08-11-02 10:34

Hej i gruppen.

Hvordan kommer man videre i hitman 2 !!!!!!

Mission Kirov Park meeting
Kort efter jeg er ankommet i speedbåden, bliver jeg opdaget af soldaterne
( enkle gange er jeg nået over vejen og har fået fat gevær og bilbombe.

Hvordan kommer jeg videre i spillet.

Med venlig hilsen
Steen

Fra : kim

Dato : 08-11-02 10:53

"Pia og Steen Sørensen" <anna@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3dcb851d$0$275$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Kort efter jeg er ankommet i speedbåden, bliver jeg opdaget af soldaterne
> ( enkle gange er jeg nået over vejen og har fået fat gevær og bilbombe.

her: http://www.hitman2forum.com/vbulletin/forumdisplay.php?s=ecd84696ad350c03e9f2ee1d792a3946&forumid=16
mvh kim

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-11-02 11:15

> Hvordan kommer jeg videre i spillet.

Hmm... Jeg løb bare over gaden og gemte mig bag containerne asap jeg var i
land. -Da vagten så gik forbi fik han en 9 mm blykugle leveret i skallen
bagfra (lyddæmpet naturligvis). - Slæbte hans lig om bag de selvsamme
containere...snuppede hans uniform & det udstyr jeg havde lyst til at
bruge........bilbomberne hvis du er til det mere snigende & sniper riflen,
hvis du skulle få lyst til at tage en tur i kirketårnet. - Det kan faktisk
lade sig gøre at likviderer begge dine mål med et skud.....dejlig
fornemmelse

Held & lykke med det!

/Ole

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 08-11-02 11:23

On Fri, 8 Nov 2002 10:33:43 +0100, "Pia og Steen Sørensen"
<anna@post3.tele.dk> wrote:

>Mission Kirov Park meeting
>Kort efter jeg er ankommet i speedbåden, bliver jeg opdaget af soldaterne
>( enkle gange er jeg nået over vejen og har fået fat gevær og bilbombe.

Prøv her:

<http://www.hitman2forum.com/vbulletin/showthread.php?s=334e05c6e4d1b072d7cee039704c7e58&threadid=205>

Mvh. Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Jesper Hylling

Dato : 08-11-02 14:29

> [...]
> Kort efter jeg er ankommet i speedbåden, bliver jeg opdaget af soldaterne
> ( enkle gange er jeg nået over vejen og har fået fat gevær og bilbombe.

Jeg var træt og gad egentlig ikke spille mere da jeg gennemførte denne
mission. Jeg skød vagten på hjørnet ved containerne. Stjal hans kluns og
hans AK-47.. Så gik jeg stille og roligt ind i parken og ventede på at de to
mål gav hinanden kindkys, og så tømte jeg ellers et magasin ind i dem..
Bagefter skød jeg mig vej ned til båden. Jeg klarede det lige.
Det er måske ikke det mest elegante hit i historien, men det virker :)

/Jesper

Fra : Lord Flasheart

Dato : 08-11-02 18:56

Pia og Steen Sørensen wrote:
> [...]
> Kort efter jeg er ankommet i speedbåden, bliver jeg opdaget af
> soldaterne ( enkle gange er jeg nået over vejen og har fået fat gevær

Hvis du går efter Silent Assassin graden:

1. Medbrig kloroform
2. Gå over til containeren og saml de to bilbomber op. Undgå at blive
opdaget af soldaten der patriljerer.
3. Gå ned i kloaksystemet og løb op til den øverste udgang.
4. Vent på at den af limousine-chaufførerne kommer hen i gyden for at pisse.
Bedøv ham med kloroformen (hold knappen inde til alle doser er opbrugt)
5. Tag chauførrens tøj og gå hen og placer den første bilbombe.
6. Gå ned i kloaksystemet og løb hen til den udgang, hvor den anden
limousine holder parkeret.
7. Placer nr. 2 bilbombe. Limousinen holder parkeret lige over kloakhullet,
så bomben kan placeres uden at kravle op 8)
8. Gå tilbage til speedbåden og afvent at de to bomber sprænger.
9. Mission accomplished - Silent assassin
--
Best regards/Mvh
Lord F

Fra : ole

Dato : 08-11-02 21:55

"Lord Flasheart" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 8. Gå tilbage til speedbåden og afvent at de to bomber sprænger.
> 9. Mission accomplished - Silent assassin

********************
da min bilbombe sprang lå han bare der ... men banen var ikke afsluttet...
havde besvær med at finde ud af hvorfor.... ?? han var ikke død, men et par
skud ned i "liget" gjorde at jeg kunne afslutte banen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 11-11-02 11:19

Jeg løb over på den anden side, plaffede vagten ned, tog hans tøj og
AK'eren. Gik stille og roligt ind i parken, gik helt over til de to
generaler, tog min Silencer frem, plaffede begge med et skud i
hovedet...ingen reaktion fra nogle af vagerne.(mystisk). Så gik jeg stille
og roligt tilbage til min båd, så var den mission fuldført.

Rabbit