Problemer med GeForce4 Ti 4200
Fra : CRJ

Dato : 08-11-02 10:43

Hejsa

Jeg har lige købt et Leadtek A250 LE TD Geforce4 Ti 4200 med 64 MD DDR... Da
jeg så har fået sat kortet i PC'en og starter den, kører det fint nogle få
minutter, før den så "slukker" for signalet til skærmen og det ser ud til,
at PC'en går helt ned.

Det er ligemget om jeg starter Windows (XP) eller om jeg hopper ind i BIOS
setup... Efter et par minutter dør den...

Nogen der kender en løsning til dette problem?

MvH
Christian

Fra : Joe Sandøe

Dato : 09-11-02 13:07

"> Hejsa

> [...]
> setup... Efter et par minutter dør den...
>
> Nogen der kender en løsning til dette problem?

Hvilken skærm har du?
Hvilken strømforsyning har du?
Har du prøvet grafikkortet i en anden maskine?

Vh Joe