Det går ikke med kvinder
Fra : Paro

Dato : 08-11-02 09:52

Merete er en sød kvinde på 37 år, og jeg tror at hun er lidt lun på mig. Jeg
ville også gerne lære hende at kende nærmere og omgås hende privat. Jeg vil
dog aldrig kunne blive kæreste med hende eller begære hende seksuelt, for når
jeg tænker på kærlighed og sex tænker jeg ikke på Merete på 37, men på Mads på
21, Martin på 20 eller på Matthias på 24.

For nogle år siden kom jeg sammen med en kvinde. Hun var sød og jeg tænkte at
mit begær mod unge mandlige (fortrinsvis) studenter ville fortage sig, når jeg
mødte en sød kvinde/pige.

Men, sådan gik det ikke. Hun var vistnok vildt forelsket i mig og accepterede
i lang tid at jeg kun sjældent blev erotisk opstemt, når jeg var sammen med
hende. En dag, næsten to år efter at vi begyndte at komme sammen, spurgte hun
mig direkte om jeg er bøsse, og jeg svarede hende ærligt, mens jeg begyndte at
græde. Han var vældig sød og forstående i endnu nogle måneder, men pludselig
ville hun overhovedet ikke se mig mere. Hun følte sig vist snydt, og jeg
forstår hende egentligt godt, selvom det på intet tidspunkt var min mening at
snyde hende. Det gik bare ikke som jeg håbede på, og da jeg syntes at vi havde
det rart sammen uden sex, havde jeg ikke lyst til at stoppe forholdet.

Jeg vil ikke forsøge at blive kæreste med en kvinde igen. Det ville være
uærligt, når nu mit valgsprog er: Schöne junge Männer, die machen das Leben
schön (Skønne unge mænd, de gør livet dejligt), men derfor kan man jo godt
have venskabelig kontakt med nogle søde kvinder, ikke?

(Valgsproget er på tysk, da jeg synes at det lyder/klinger bedst på tysk.
Derudover er to af de tre fyre nævnt ovenfor, tyskere)

/paro

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-11-02 15:56

d. 08/11/02 9:52 skrev Paro på paro.geo@yahoo.com i artiklen
aqfu3f$8ut$1@sunsite.dk:

> Merete er en sød kvinde på 37 år, og jeg tror at hun er lidt lun på mig. Jeg
> ville også gerne lære hende at kende nærmere og omgås hende privat.

Ok, men hvorfor er det dit problem, at hun er lun på dig, uden du er lun på
hende, udover det kan skabe problemer i et venskabeligt forhold? Der er vist
mange mænd i denne gruppe, der har prøvet at være forelsket i en pige, som
kun ønskede et kammeratligt forhold ("Skal vi ikke bare være venner?")

> [...]
> schön (Skønne unge mænd, de gør livet dejligt), men derfor kan man jo godt
> have venskabelig kontakt med nogle søde kvinder, ikke?

Jo, da. Jeg er en mand, som tidligere har haft venskabelig kontakt med en
lesbisk pige. Det blev dog lidt anstrengende i det lange løb, fordi vi mødte
hinanden hos distriktspsykiatrien, hvor vi begge var brugere, og psykiske
problemer var reelt det eneste, vi havde fælles.

Må jeg foreslå dig at besøge en klub for homoseksuelle, svarende til Pan i
Århus?

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen