Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GeForce3 i Danmark ?
Fra : Jørgen Hedetoft

Dato : 28-02-01 22:26

Er der nogen der har en mening om hvornår GeForce3 kommer på hylderne i
Danmark ?

Jørgen Hedetoft

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-02-01 22:37

"Jørgen Hedetoft" <j.hedetoft@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en mening om hvornår GeForce3 kommer på hylderne i
> Danmark ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jørgen Hedetoft
_______________________________

Lidt før sommeren mener jeg..og det til en latterlig
høj pris...selvom man er PC-freak...

MVH

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 01-03-01 22:05

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> [...]
> _______________________________
>
> Lidt før sommeren mener jeg..og det til en latterlig

tror da det kommer i april med en 6 mdr cyclus til næste udgave er det
forsent at begynde at sælge det i danmark til sommer, men Nvidia kunne løbe
ind i probs

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-03-01 22:41

"Claus Lerbech Jensen" <claus@lerbech.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> tror da det kommer i april med en 6 mdr cyclus til næste udgave er det
> forsent at begynde at sælge det i danmark til sommer, men Nvidia kunne
_________________________________

Kollega oplyste idag...en udgave i et P4-1500 system VAR til salg....

MVH

Fra : MrSlayer

Dato : 01-03-01 22:56

> Kollega oplyste idag...en udgave i et P4-1500 system VAR til salg....

Ja, men jeg kan ikke oplyse min kilde andet end at give dig et lille citat
fra en mail.

We have made all our Geforce3 ready to ship out, However, Nvidia due to its
Geforce3 some compatiblity problems and chipset yield rate, she stoped all
the supplier(only 4) to deliver the goods till her inform us to release.
Nvidia even warn all the suppliers, who dare to ship out goods without their
permission, will be punished greatly by her( like stopping chipset supply)

Så forvent ikke at se dem på markedet endnu.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-03-01 23:35

"MrSlayer" <mrslayer@retel(spam).dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> permission, will be punished greatly by her( like stopping chipset supply)
>
> Så forvent ikke at se dem på markedet endnu.

_________________________

Sådanne rettelser -rettes ret hurtigt....forbavset hurtigt vil vi
se dem i butikkerne....

MVH

Fra : MrSlayer

Dato : 01-03-01 23:40

> Sådanne rettelser -rettes ret hurtigt....forbavset hurtigt vil vi
> se dem i butikkerne....

Ja, men den mail er fra i dag, og fra en af de helt store frabrikanter.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-03-01 23:46

> Ja, men den mail er fra i dag, og fra en af de helt store frabrikanter.
>
> MVH: Lasse Stig Thomsen
__________________________

Det går stærkt i IT branchen...for nogen..

MVH

Fra : MrSlayer

Dato : 01-03-01 23:44

> Det går stærkt i IT branchen...for nogen..

Vi får se, men hvertfald er kortet hurtigt, siddet med et min maskine nu.
Men ikke bedre end et GF2 ULTRA, endnu

Fra : SKP11027

Dato : 02-03-01 10:16

MrSlayer skrev i meddelelsen ...

>Vi får se, men hvertfald er kortet hurtigt, siddet med et min maskine nu.
>Men ikke bedre end et GF2 ULTRA, endnu
>
>Geforce 3 skulle efter sigende være hurtigere end GF2 ULTRA. Selv om GF2
ultra har en kraftigere GPU, men med 57 millioner transistorer i Geforce 3
skal den nok komme til sin ret.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 02-03-01 12:09

"SKP11027" <SKP11027@mail.ikasths.dk> wrote in message

> ultra har en kraftigere GPU, men med 57 millioner transistorer i Geforce 3
> skal den nok komme til sin ret.

Så vidt jeg har forstået det kører GeForce 3 200/460 og GeForce 2 Ultra som
bekendt 250/460. I følge en test jeg læste i går, hvor kortet er testet på
et Pentium 4 system: http://www.digit-life.com/articles/gf3/index.html, er
GeForce 2 Ultra noget hurtigere i 16 bit, mens GeForce 3 er hurtigst i 32
bit, ligesom det er væsentligt hurtigere med Anti-Aliasing slået til.

Er der forresten nogen der har læst noget om GeForce 3 kortets
billedkvalitet i 2D? Hvis den ikke er mærkbart forbedret, tror jeg at jeg
springer Nvidia over i denne omgang, og venter på at Radeon 2 kommer på
markedet.

---
Mvh
Anders

Fra : Frontier

Dato : 02-03-01 17:00

Prøvet nogle af de seneste drivers...f.eks.rel. 1050?

Mvh:
Klaus J.

Fra : MrSlayer

Dato : 01-03-01 22:38

> tror da det kommer i april med en 6 mdr cyclus til næste udgave er det
> forsent at begynde at sælge det i danmark til sommer, men Nvidia kunne
løbe
> ind i probs

nVidia er løbet ind i problemer, så det varer lidt tid endnu før vi ser
kortene.

Prisen blivere 600US$

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk