Tv udgang
Fra : Karin O. Jørgensen

Dato : 08-11-02 00:12

Hej gruppe.

Jeg ved ikke lige om det her er den rigtige gruppe, men....

Jeg har lige fået DVD afspiller på min comp. og har købt et pc kabel til tv.
Jeg kan godt få lyden igennem, men intet billede. En ven forslog at måske
var "tv out" ikke aktiveret. Er der nogen der kan hjælpe mig med det
problem, da jeg ikke kan finde sådanne indstillinger?

Karin

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-12-02 14:37

> [...]
> var "tv out" ikke aktiveret. Er der nogen der kan hjælpe mig med det
> problem, da jeg ikke kan finde sådanne indstillinger?
Det er den rigtige gruppe Karin så 1-0 til dig.
Der skal være tv out eller video out på dit grafik kort pal eller svhs.
Du skal kunne finde en fane i skærmkontrol der omhandler tilslutning til TV.
Din skærm skal sættes til 800* 600 i 60Hz Da det er den opløsning dit TV
bruger.
Dit PC kabel du har købt tilsluttes dit grafik kort extern og til dit TV via
scarn stik eller hvis du har et tv med pal / svhs ind.
Når du har gjort det som står under: det,der,du,din,dit skulle det køre for
dig hø hø.
Venligst Glenn.