Operatørlogo
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 07-11-02 22:16

Hjælp.

Hvordan fjernes et operatørlogo fra skærmen på min telefon (nokia 6510) da
jeg har fortrut.........

Fra : Dan Molberg

Dato : 07-11-02 22:23

"Stefan A. Tøndering" <stefantoendering@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hjælp.
>
> Hvordan fjernes et operatørlogo fra skærmen på min telefon (nokia 6510) da
> jeg har fortrut.........
Sender et nyt, men vælg en anden udbyder end den du bruger...

Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 07-11-02 22:32

Jeg vil bare have det fjernet sådan at jeg kan se hvilket net jeg er
på........

Fra : Dan Molberg

Dato : 08-11-02 07:01

> "Dan Molberg" <beyond@repair.void> skrev i en meddelelse

> da
> Jeg vil bare have det fjernet sådan at jeg kan se hvilket net jeg er
> på........
Gør nu som jeg skriver! Men husk at vælg en anden udbyder end du bruger!
F.eks hvis du er hos Telia vælg Sonofusk, så vil det logo kun komme frem
hvis du sætter et Sonofusk kort i.

Fra : MaRk

Dato : 07-11-02 22:34

Prøv *#67705646# ved ikke om den virker til 6510.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-11-02 23:28

Virker vist kun på 3310 - 30

Fra : Homeboy

Dato : 08-11-02 10:58

I nyere udgaver af Nokia kan du slette logoet ved at taste *#OPR0LOGO# (det
er et nul i midten).

Mvh. Thomas

Fra : MaRk

Dato : 08-11-02 14:29

> I nyere udgaver af Nokia kan du slette logoet ved at taste *#OPR0LOGO#
(det
> er et nul i midten).

Det skal skrives som et nummer og det du skriver er det samme som jeg skrev.