kontakt på data kabel fra super-covers hva~
Fra : ">> Joe

Dato : 07-11-02 19:30

hejsa hvis man køber at data kabel til en 3310
ved http://www.super-cover.com

så er der en lille kontakt på stikket i den ende der skal i telefonen
ved DU hvad den er til
eller hvad man kan med den lille kontakt??

jeg købte sådan et kabel idag men måtte sende det retur da post
danmark hvist nok havde stampet på pakken og kablet derved var
knust.!!

mvh. Joe

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 07-11-02 23:51

Hej!
En kontakt ???
Der skulle gerne bare sidde 4 små ben.
Sæt først batteriet ind mellem de 2 "arme" på stikket" og sæt set batteriet
i telefonen. Altså sådan så stikket er mellem telefonen og batteriet.
mvh Thomas
www.markedspladsen.com

Fra : Basic Electronics

Dato : 07-11-02 23:53

Hej
Er det ikke den til at skifte mellem F-bus og M-bus
MVH Janus Olsen

Fra : ">> Joe

Dato : 08-11-02 06:39

On Thu, 7 Nov 2002 23:51:04 +0100, "Thomas Andersen [9000]"
<Lomme@stofanet.dk> wrote:
jo jeg ved godt hvordan det skal sættes i MEN. lige ved siden af hvor
ledningen går ud fra stikket.. Der sidder en lille kontakt som kan
skubbes fra side til side......
jeg har set et kabel fra thansen som ser ligesådan ud men hvor der kun
er et lille 4 kantet hul uden at kontakten sidder der i..

hvis nu det er til at vælge mellem f og m bus..... hvordan kan jeg så
se dette... det er ikke fordi jeg skal til at splitte min tlf. af med
alt muligt jeg har købt kabel fordi det er så nemt med tlf. bog og
div. billeder.

mvh. Joe.

Fra : Basic Electronics

Dato : 08-11-02 07:21

Du kan jo evt. prøve at teste det ved at prøve at redigere logoer og
billeder, så er det F-bus
hvis det ikke virker så prøv at ændre kontakten, og se om det virker, det
samme kan du gøre med rolis nokiatool, da det er M-bus.
Du kan ikke ødelægge den ved at prøve
MVH Janus Olsen