fjernelse af ringen
Fra : BroderGamrath

Dato : 07-11-02 19:01

Hej jeg har netop fjernet ringen men topfart er max 45 km/t det forstår jeg
ikke da mange andre siger 60 - 65 km/t det er som om den bliver bremset
eller noget i den retning optrækket er ikke blevet dårligere syntes jeg men
mangler bare lidt mere fart
er der nogle der har erfaring ville jeg blive glad

ps. det er en cpi popcorn

Fra : GrandOldMan

Dato : 08-11-02 12:59

"BroderGamrath" <gamrath@brodrene.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> mangler bare lidt mere fart
> er der nogle der har erfaring ville jeg blive glad

Jeg prøvede det samme med en speedake.... og fik også at vide at jeg skulle
lige kører den lidt til.. fordi remme skulle over den krave der var slidt...
men det hjalp ikke... så skiftede jeg rullerne og så hjalp det.. Nu kan jeg
høre når remmer "glider" over den krave der er slidt.. det lyder lidt som om
den skifter gear. altså falder en del i omdrejninger

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: www.theoutlaws.tk
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-11-02 17:35

> [...]
men
> mangler bare lidt mere fart
> er der nogle der har erfaring ville jeg blive glad

Jahh hvis du ik har skiftet sugerøret ud med en udstødning, så er problemet
nok der!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : masterwest

Dato : 10-01-03 20:29

"BroderGamrath" skrev d. 07-11-02 19:01 dette indlæg :
> [...]
>
> ps. det er en cpi popcorn
> Jeg har selv en cpi popcorn, som køre ca. 65 km du skal sætte et nyt
forrør på den et såkaldt 45 km forrør.
m.v.h.
masterwest

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-01-03 20:59

masterwest wrote:

> forstår jeg
> bremset
> jeg men

> forrør på den et såkaldt 45 km forrør.
> m.v.h.
> masterwest

Flot! (((

--
Martin L. Johansen

Fra : Calle.

Dato : 10-01-03 21:32

masterwest wrote:
> Jeg har selv en cpi popcorn, som køre ca. 65 km du skal sætte et nyt
> forrør på den et såkaldt 45 km forrør.
> m.v.h.
> masterwest

WHAT! Det er jo lige præcis det der begrænser dyret, blindrøret skal blændes
af, for ikke at skabe bremsende turbulens.
--
Automatik Mekaniker
Calle