Ovenlysvinduer i kippen
Fra : Per H

Dato : 07-11-02 18:53

Hvad hedder de vinduer man kan indbygge i taget på begge sider af
kippen?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Brian Skaarup

Dato : 07-11-02 19:55

On Thu, 07 Nov 2002 18:52:47 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Hvad hedder de vinduer man kan indbygge i taget på begge sider af
>kippen?
Rytterlys?

Fra : Per H

Dato : 07-11-02 20:21

On Thu, 07 Nov 2002 19:54:58 +0100, Brian Skaarup
<brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev:

>Rytterlys?

Jeg tænkte mere på et parti man byggede ind i tagryggen, så den følger
taget, og ikke går op over som rytterlys.

jeg kan ikke se at velux laver noget der er bestemt til dette.

Det næste er så at der skal stråtag på senere.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bachelor

Dato : 07-11-02 21:32

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in news:cvelsuo0uqsphh4engmsd8ji43mcfg16ti@
4ax.com:noget der ligner dette

> Jeg tænkte mere på et parti man byggede ind i tagryggen, så den følger
> taget, og ikke går op over som rytterlys.

VITRAL godt og anerkendt mærke gennem mange år
er i familie med VELUX

http://www.vitral.dk/

Fra : Per H

Dato : 07-11-02 21:36

On Thu, 7 Nov 2002 20:31:49 +0000 (UTC), Bachelor
<postmaster@emailremovals.com> skrev:

>VITRAL godt og anerkendt mærke gennem mange år
>er i familie med VELUX
>
>http://www.vitral.dk/

men de producerer vist ikke vinduer der ligger plant med taget. jeg
har set deres hjemmeside.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Martin Christiansen

Dato : 08-11-02 09:14

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> men de producerer vist ikke vinduer der ligger plant med taget. jeg
> har set deres hjemmeside.

De producerer stort set lige hvad du skal bruge. Ring og ta' en snak med
dem.

Mvh - Martin