Hvorfor i helv....
Fra : Michael Westi

Dato : 07-11-02 17:57

Fik en dvd i dag. Hjørnet var smadret Selv om den var pakket godt ind.
Tusind tak Post Danmark.NOT

Det får mig til at spørge: Hvornår i helv... holder Warner Bros. op med at
udsende dvd film i de ski.. pap skodboxe? De kan jo ikke holde til noget som
helst. Utroligt at vi forbrugere finder os i det!

Og hvorfor er Warner Bros. så vilde med de ski.. papkasser?

Har der egentligt været en diskussion herinde, angående dette problem?

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Morten DH

Dato : 07-11-02 18:21

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvorfor er Warner Bros. så vilde med de ski.. papkasser?
>
> Har der egentligt været en diskussion herinde, angående dette problem?

Bare rolig du er ikke alene, jeg hader dem også men hvis det er nogen trøst
så dropper alle de selskaber der før har brugt dem (udover WB) at bruge dem
per 1. januar

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 07-11-02 23:55

> [...]
trøst
> så dropper alle de selskaber der før har brugt dem (udover WB) at bruge

Lyder herligt. Har fået smadret hjørnet på tre af mine film indtil videre.
Sikke dog en behandling de film får!

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 08-11-02 12:47

Har I egentlig også lagt mærke til, at hvis man har en række
DVD film stående og blandt dem et af disse elendige
papæsker, river man halvdelen af de andre ud, når man
tager filmen i papæsken? Det er irriterende.

Michael N. Petersen Krogh

Fra : Morten DH

Dato : 08-11-02 16:17

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse
> Har I egentlig også lagt mærke til, at hvis man har en række
> DVD film stående og blandt dem et af disse elendige
> papæsker, river man halvdelen af de andre ud, når man
> tager filmen i papæsken? Det er irriterende.

Og de bliver let ridsede og de er desuden dybere end de almindelige æsker...
Helt igennem noget lort; men desværre har WB patent på dem og tjener derfor
penge på dem og tvinger andre af deres underdistributører som New Line og
Image til at bruge dem - jeg ville heller betale 20 kr mere og så få de
"rigtige" æsker...

Fra : Prestij

Dato : 09-11-02 02:58

Jeg tager ALTID en farvekopi af coveret og smider det ind i et rigtigt
hylster og gemmer originalen laaaaangt væk.

Fra : Morten DH

Dato : 09-11-02 19:48

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tager ALTID en farvekopi af coveret og smider det ind i et rigtigt
> hylster og gemmer originalen laaaaangt væk.

Jeg køber godt nok farveudprintninger hos min forhandler; men ellers er det
samme fremgangs måde her

Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-11-02 11:41

Warner Bros. ejer selskabet der laver de mindre heldige papcovers

Lasse
www.CombiFilm.dk
www.FilmForum.dk