LOTR(Collectors´s box)
Fra : Michael Westi

Dato : 07-11-02 17:57

Jeg har nu set at mange er interesseret i denne udgivelse.
Men man ser desværre at den er udsolgt, allerede i forudbestilling.
Jeg har set Boxen til salg hos Blackstar til £31,99(tilbud) + lidt pp.
Det sq da billigt!!!
Hvis jeg ikke allerede havde bestilt og betalt

Synes lige i skulle vide...

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Ps. Det er en reg.2 uk, men uden dk tekster

Fra : ottesen

Dato : 07-11-02 19:07

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det sq da billigt!!!
> Hvis jeg ikke allerede havde bestilt og betalt

Er der nogen der ved om der er nogen som helst forskel mellem den R2
udgivelse BlackStar har og den man kan købe herhjemme?

/ottesen

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 07-11-02 19:47

"ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om der er nogen som helst forskel mellem den R2
> udgivelse BlackStar har og den man kan købe herhjemme?

Der er ingen danske tekster. Men det er kun Colector udgaven der er udsolgt,
så hvis man ikke er intreseret i bogstøtterne, kan man stadig få den i
Danmark

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 07-11-02 23:49

> [...]
> "The intelligence on this globe is constant
> but the population is growing."
>
> Ps. Det er en reg.2 uk, men uden dk tekster

Den kan faktisk findes således så den kan betales med danske kroner også.

Hvis I slår ind på www.cd-wow.com , så vil I kunne se, at Collector's
Edition til £21,99, hvilket vil sige omkring 250 kr. Billigt tilbud.
Det direkte link til filmen er
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=3326

I øvrigt sender CD-WOW gratis ud, også til DK og som sagt kan man dér betale
i danske kroner. Alletiders feature.

mvh
Mads

Ps. HVIS I skulle være interesseret i at få den første Harry Potter film
ekstremt billigt, kan den også findes på CD-WOW:

Fullscreen version :
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1871
Widescreen version :
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1734

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-11-02 00:27

On Thu, 7 Nov 2002 23:49:11 +0100, "Mads Holmsgaard Eriksen"
<mhe@smartazz.dk> wrote:

>"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Min U2 Limited Edition er lige forsvundet posten. Tænk hvis det samme
skete for LOTR collector boksen og den var udsolgt!!? Arrrggghhhh
Jeg er _så_ træt af PostDK!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 08-11-02 01:11

Hej Mads.

Den version du henviser til på cd-wow er extended box. Ikke Collector´s
box(den med bogstøtterne). Havde det været den havde det været ekstremt
billigt.

--

Mads Holmsgaard Eriksen <mhe@smartazz.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dcaedd6$0$52942$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Rasmus Lauridsen

Dato : 08-11-02 19:38

Michael Westi wrote:

> [...]
> "The intelligence on this globe is constant
> but the population is growing."
>
> Ps. Det er en reg.2 uk, men uden dk tekster

Ellers kunne man jo hvis man er desperat smutte ind til laserdisken og
købe den de fik den nemlig hjem igår og er begyndt at sælge den.

Så i får et gæt på hvad jeg skal se i aften

Rasmus

Århus