Nye dele RD 350 i D/UK/S/DK?? + YPVS?
Fra : Bernhard

Dato : 07-11-02 15:47

Originale yamaha-dele i udlandet.

Jeg står og skal bruge dele til YPVS-en + andre småting som nok kun
fås originalt.

Men da jeg alligevel skal bestille en del sliddele over nettet i
tyskland, kunne jeg lige så godt vælge et firma der også er
leveringsdygtige i org. yamahadele og dermed (om ikke andet) spare den
danske moms. For mon der er væsentlig prisforskel på org. yamaha-dele
i tyskland/sverige/UK/DK?

Kan www.lois.de magte en bestilling kombineret med uorg. sliddele +
org, yamahadele??

Jeg har samtlige reservedelnr. til modellen - er der en DK/udenlandsk
forhandler, som har en hjemmeside, hvor man kan forespørge priser ?

Forresten, YPVS’en virker perfekt - den er drejet af i højre
side og der er skiftet de to o-ringe. Kan jeg ikke spare den affære i
venstre side. Hvis jeg først skiller YPVS’en i venstre side er
der vel ingen vej tilbage ? For jeg vinder vel ikke noget
lige-nu-og-her ved at bekoste dette også??

Pft.

Wheeler

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 08-11-02 00:46

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> leveringsdygtige i org. yamahadele og dermed (om ikke andet) spare den
> danske moms. For mon der er væsentlig prisforskel på org. yamaha-dele

Jeg kender ikke noget til UK/SE, men se mail/post om Bruno længere oppe.

> Kan www.lois.de magte en bestilling kombineret med uorg. sliddele +
> org, yamahadele??

Du kan kun få det der er i kataloget/på hjemme siden.
Det er vist noget med klodser/skiver/kæde/filter/forgaffelpakdåser+ sikkert
et par ting mere.

> [...]
> der vel ingen vej tilbage ? For jeg vinder vel ikke noget
> lige-nu-og-her ved at bekoste dette også??

Der sker ikke noget ved at skille det ad. Ud over at du opdager hvad der
skal skiftes, så lidt koster det...
Er det, mod forventning, i orden, så renser du det bare og samler igen. Lav
det berømte Alu-skjold nu du er igang, så skal du aldrig tænke på YPVS'en
igen.

Jens
RD