Et programs bibliotek
Fra : //Overby

Dato : 07-11-02 15:23

Hejsa...

Jeg har behov for at vide, hvilket bibliotek mit program ligger i. Jeg har
prøvet med GetCurrentDir, men den dur ikke, idet jeg har en OpenDialog, som
piller ved denne egenskab.

Nogen ideer

Daniel

Fra : Landinspektør Klaus ~

Dato : 07-11-02 15:46

Prøv med
Var ProgramFil:String;
ProgramFil:= ParamStr(0);

Erik Dam

Fra : Harald

Dato : 07-11-02 16:03

> [...]
> prøvet med GetCurrentDir, men den dur ikke, idet jeg har en OpenDialog,

var
ProgramPath : string;
begin
ProgramPath:=ExtractFilePath(Application.ExeName);
end;

Mvh
HK