Problemer med geforce2 mx
Fra : Vivet

Dato : 28-02-01 21:37

Hej, jeg har lige købt et "Palit Daytona Geforce2 MX - Tv-out".

Hvis jeg slår den til at vise billedet på mit TV, kommer der små flimrende
streger over hele skærmen.

Bag på æsken står der at kortet har "Flick filter" og at det er (Optional),
men hvor man ændre på det henne og hvordan, står der sgu ikke noget om.

Der er heller ikke noget manual med, -jo på CDen, men den nævner kun Install
proceduren.

Jeg har oxo købt et pissedyrt kabel, med guldbelægning og jeg skal komme
efter dig...
Men lige meget hjælper det.

Håber at I kan hjælpe
På forhånd tak

Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-02-01 21:44

Vivet skrev i meddelelsen <97jneq$dtt$1@news.inet.tele.dk>...
>Hej, jeg har lige købt et "Palit Daytona Geforce2 MX - Tv-out".
>
>Hvis jeg slår den til at vise billedet på mit TV, kommer der små flimrende
>streger over hele skærmen.

Sæt opdaterings hastigheden ned?

Hvilket kabel bruger man når man bruger tv out? Jeg har lige fået et kort
med tvouy, men der fulgte kun sådan et phone stik med, og det ved jeg ikke
liiiige hvad jeg skal bruge til?

--
Mvh Anders Houmark
Den der tærsker langhalm

Fra : Vivet

Dato : 01-03-01 18:51

Anders Houmark <alfaman@mobilixnet.NOSPAM.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Apdn6.2596$KX2.188534@news000.worldonline.dk...

> Sæt opdaterings hastigheden ned?

Opdaterings hastigheden på hvad? Grafik kortet kan køre optimal eller
standard. Jeg har prøvet begge... men nej.

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-03-01 19:18

Vivet skrev i meddelelsen <97m24a$kcg$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>

>Opdaterings hastigheden på hvad? Grafik kortet kan køre optimal eller
>standard. Jeg har prøvet begge... men nej.

Hmm okay kedeligt.. så ved jeg ikke hvad det er... Men hvis jeg var dig
ville jeg da helt klart prøve at få fixet det drivere som gør at du ikke kan
sætte opdateringshastigheden op!..

Fra : Vivet

Dato : 01-03-01 20:12

Jeg har fundet fejlen. Problemet optår kun når jeg køre 640*480, ikke med
800*600.
Så nu står billedet fuldstændigt klart. Smukt
Ellers tak for hjælpen.

Vivet