Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus V8420 TV out. Fejl i TV kodningsmodul~
Fra : ROZ

Dato : 07-11-02 14:59

Jeg har et Asus V8420 GeForce4 m. 128 MB RAM og TV out. Med Philips
7101 eller 7104 TV kodningsdriver, tror jeg nok

Når jeg afspiller film f.eks. via Windows MediaPlayer så "funker" det
fint så længe MediaPlayeren ikke er maksimeret. Altså filmen kører i
et mindre vindue.
Der er farver og lyd, det spiller bare

Men når jeg så prøver med ALR+ENTER, altså maksimér billedet, så
bliver det helt
"elektrisk/spids/tagger" i kanterne på personer og ting der er på
filmen. Det bliver en smule uskarpt også.

Jeg har prøvet andre filmfremvisere/player, men det er det samme.
Jeg har koblet kortet op med S-VHS til TV´et.

Håber at der er nogen der kan hjælpe??

Hilsen - ROZ