MP3
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-11-02 14:14

Hej NG

Hvorhenne kan man dowmloade mp3 musik til MAC?
Da jeg havde PC kunne jeg bruge en sattelit til audiogalaxy, men den går
ikke mere.
Jeg har allerede limewire til min mac, men der er ikke så meget at finde
der.

Mvh
Jesper

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-11-02 15:38

Jesper Pedersen <vfr@cool.dk> wrote:

> [...]
> ikke mere.
> Jeg har allerede limewire til min mac, men der er ikke så meget at finde

Det kommer sandelig an på hvornår du er på og hvordan dine settings er !

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Madsen

Dato : 07-11-02 16:15

> Det kommer sandelig an på hvornår du er på og hvordan dine settings er !

Hvordan er dine settings Jesper?

Per

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-11-02 16:20

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Hvordan er dine settings Jesper?

Jeg har dem til at finde alt der 2, 3 og 4 stjernet samt via mindst
cable/DSL

Jeg synes der er OK hul igennem, men det kan være svært at finde gammelt
disko og deslige. Der er mest nutid pop.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-11-02 16:02

Jesper Pedersen <vfr@cool.dk> writes:

> Hvorhenne kan man dowmloade mp3 musik til MAC?

Det letteste er at putte CD'erne i drevet, og lade iTunes importere dem.

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-11-02 16:50

Jesper Pedersen wrote:

> [...]
> ikke mere.
> Jeg har allerede limewire til min mac, men der er ikke så meget at finde

Newsgroups.
F. eks. dk.binaer.musik - alt binaries.sounds.mp3 med en hel masse
interessegrupper som 50´er musik - 60´er o.s.v.
Der er nok at tage fat på - dog skal du være opmærksom på at stort set alt
er Yencoded og ikke alle Newsreadere kan dekode.
Den eneste jeg kender der ikke skal bruge hjælpeprogrammer som Rosetta for
at kombinere og dekode er Thoth.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen