Fritids-/fuldtidsjob
Fra : klaus@linnert.dk

Dato : 07-11-02 11:59

Er du interesseret i at tjene rigtigt mange penge på salg af skønheds- og
helseprodukter af meget høj klasse og pris, så kontakt mig for yderligere
information. Salget er afhængigt af din indsats, - flere timer flere penge.
Salget foregår som networking salg, ikke noget med pyramide, da det er
fuldstændigt risikofrit for dig.

Jeg repræsenteret et 18 år gammelt amerikansk firma, med utrolig stor succes
i 30 lande verden over.

Med venlig hilsen
KLC Global Inc.
Klaus Christensen

Fra : Tony Adams

Dato : 07-11-02 12:20

<klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuldstændigt risikofrit for dig.
>
> Jeg repræsenteret et 18 år gammelt amerikansk firma, med utrolig stor

Det koster så 4500 at få lov at forhandle produkterne og det løber bedst
rundt hvis du kan få 20 af dine venner med.

Fra : klaus@linnert.dk

Dato : 07-11-02 19:25

Det passer ikke, for at få kunde nr. skal du blot betale 198,- og du er på.

Med venlig hilsen
Klaus Christensne