Lyd i stedet for billede!!
Fra : Skægpest

Dato : 07-11-02 11:14

Mit windows afspiller kun lyd istedet for at vise filmen efter at have
skrevet "requesting codec" og noget i den dur....

Hvad kan jeg gøre for at fikse det....

Hilsen Skægpest....
Den behagelige pest

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-11-02 11:18

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in news:aqdee4$2m9c$1
@news.cybercity.dk:

> Mit windows afspiller kun lyd istedet for at vise filmen efter at have
> skrevet "requesting codec" og noget i den dur....

> [...]

installere det korrekte codec. Men hvad har det med spil at gøre ?

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-11-02 11:23

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Mit windows afspiller kun lyd istedet for at vise filmen efter at have
> skrevet "requesting codec" og noget i den dur....

> [...]

Nu er dette en spil gruppe, men skidt lad gå denne gang
nu skriver du ikke hvad for type film det er du ser, men der nok dette
du skal have noget der hedder DivX installeret
du kan finde det her http://www.divx.com/
Kurt

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 07-11-02 20:50

> Nu er dette en spil gruppe, men skidt lad gå denne gang
> nu skriver du ikke hvad for type film det er du ser, men der nok dette
> du skal have noget der hedder DivX installeret
> du kan finde det her http://www.divx.com/

Måske Xvid, et lidt nyere codec... søg på google og du skal finde...

men også herfra en venlig henstilling til at bruge den rigtige gruppe

Fra : Martin_P

Dato : 08-11-02 08:40

Jeg synes det er lidt weird....

Folk som kommer herind for at få gang i en warez udgave af et spil bliver
flamed herfra og ned til helvedes flammer - men en som kommer herind og helt
åbenlyst poster i forkert ng - får hjælp til at launche sin kopi af en
film(formentligt)

Synes det smager forkert....

Martin_P