Sevendust C ( virus !?)
Fra : Tom

Dato : 07-11-02 10:05

Er der nogen her, der har et svar på hvordan jeg får SevenDust C virus væk
fra maskinen !?
Jeg hare været forbi med Norton.. ( ser de inficerede filer, og renser dem..
Og så er de der 10 sekunder senere..)
Har renset maskinen med Sophos ( ret lækkert freeware..) Og så er det hele
der igen !?
Tom

PS
Jeg har ikke prøvet med Virex.. Men det er sikkert det samme..

PPS
Er det nok, blot at flytte usynlige filer !?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-11-02 10:22

Tom <tom@mir.dk> writes:

> Jeg hare været forbi med Norton.. ( ser de inficerede filer, og renser dem..
> Og så er de der 10 sekunder senere..)

Du skal boote på et ikke-inficeret medie. Har du det?

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Tom

Dato : 07-11-02 12:55

God ide !!
Bruger en OS 9 disk...
Skal det virus software jeg bruger være på dette medie !?
Tom

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-11-02 12:59

Tom <tom@mir.dk> writes:

> Skal det virus software jeg bruger være på dette medie !?

En CD-ROm vil være oplagt.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-11-02 17:59

Hej Tom

Som Thorbjørn skrev, - brug din system CD. Virex kan godt klare den, og Virex kan
køres fra HD. I Virex _programmet_ vælger du 'Clean up' med det samme, - ingen
grund til at køre en diagnose først.

mvh. erik Richard

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-11-02 07:53

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Og så er de der 10 sekunder senere..)
> Har renset maskinen med Sophos ( ret lækkert freeware..) Og så er det hele

Hvordan ved du at du har fået den ? Jeg mener hvordan giver den sig til
kende ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tom

Dato : 08-11-02 10:17

Seven Dust C gør maskinen langsom laver fejl 127 ( fejl I HD !) og kræver
efter et stykke tid at der skal installeres nyeste opdatering af system (
det er min løsning) ( og I mit tilfælde 9.2.2 ) hver gang maskinen ikke kan
boote..
Desuden bliver læs tekst Meeeeeget langsomt.
Tom

PS
Jeg tror at den er væk nu !
( start fra låst medie.. Rens med Norton !)