GeForce 4 fryser
Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-11-02 09:50

Jeg har et problem med min GF 4 grafikkort, som ikke vil gå i 3D-mode uden
at min PC fryser. Og ja, jeg har installeret de rigtige drivere. Min
konfiguration:

Bundkort: ECS K7S5A m/ Lan
Grafik: Daytona GeForce 4 MX440 64Mb m/ TV-out
RAM: Kingston SD 256Mb 133MHz
CPU: AMD Athlon XP 1600+

Nogen idéer ?

/Thomas

Fra : hej

Dato : 07-11-02 19:10

--
"Thomas Petersen" <noreply@doller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konfiguration:
>
> Bundkort: ECS K7S5A m/ Lan
> Grafik: Daytona GeForce 4 MX440 64Mb m/ TV-out

Hej
Er det når du vil spille den fryser??
Der er ikke problemer med at den fryser når du laver andet på den vel??
Hvilken simm soket sider dine ram i hvis de sider i simm 1 så prøv at flytte
dem over i simm 2 .
Har selv haft de problemer med det bundkort , at simm 1 ikke virker som den
skal . Jeg havede 2 ramblokke i min og den frys også nå jeg ville spille
spil i 3d så tog jeg den ene ud og så kørte den uden problemer ( simm 1
ud ).
Hilsen Søren

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 07-11-02 19:10

> [...]
> konfiguration:
>
> Bundkort: ECS K7S5A m/ Lan
> Grafik: Daytona GeForce 4 MX440 64Mb m/ TV-out

Ja, prøv at gå ind i bios.
Lav "AGP Driving Control" om til Manuel
Lav "AGP Driving strengh" om til FF
Det virkede for mig

Hilsen Erik

Fra : Polle_Pottemager

Dato : 09-11-02 14:18

Hvordan i alverden kom du på den ide??

Polle_pottemager

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 09-11-02 16:53

Virkede det, eller virkede det ikke ?

Hilsen Erik

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 10-11-02 17:16

> Hvordan i alverden kom du på den ide??
>
> Polle_pottemager
Kort fortalt, så er de hexadecimale tal, et udtryk for hvor hurtigt dit
bundkort behandler data fra grafikkortet. Hexadecimal "FF" er den værdi som
kan behandle flest data.

Hilsen Erik

Fra : Thomas Petersen

Dato : 11-11-02 12:43

Tak for svarene, jeg vender lige tilbage om det virker, da jeg ikke sidder
ved den PC nu.

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 11-11-02 17:03

Ok, håber at det fungere