multiplayer I CM3
Fra : Kristian Platz

Dato : 07-11-02 09:17

Er der nogle der kan spille over netwærk i CM3

Fra : Dopedog

Dato : 07-11-02 10:22

> Er der nogle der kan spille over netwærk i CM3

Jeg kan godt.... jeg gider bare ikke

-Ronnie

Fra : Emilio

Dato : 07-11-02 11:45

Jeg kan godt, hvad er dit formål med at spørge her i forummet?

Mvh

Emil

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 07-11-02 12:31

On Thu, 7 Nov 2002 11:45:16 +0100, "Emilio" <lime@jensen73.dk> wrote:

>Jeg kan godt, hvad er dit formål med at spørge her i forummet?

Er det ikke ret logisk?
Hvis netværksspil ikke virker ved ham, er det et problem på hans
computer. Hvis netværksspil ikke virker hos nogen, ligger problemet i
spillet.

Fra : Emilio

Dato : 07-11-02 23:38

> Er det ikke ret logisk?
> Hvis netværksspil ikke virker ved ham, er det et problem på hans
> computer. Hvis netværksspil ikke virker hos nogen, ligger problemet i
> spillet.

Undskyld hvis jeg spørger eller er lidt langsom!

Han siger ikke ligefrem at han ikke kan få netværkspillet til at virke...
Måske han kunne ikke finde ud af det, eller han leder efter nogle som vil
spille mod/med ham... Men never mind, jeg SPURGTE bare!

Mvh

Emil