Sliding i MotoGP....
Fra : Steffler

Dato : 07-11-02 09:42

Garry McCoy på en ZX-RR.... Det skal nok
blive underholdende

http://foxsports.news.com.au/story/0,8659,5421024-23210,00.html

/S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-11-02 10:24

Steffler wrote ...
> Garry McCoy på en ZX-RR.... Det skal nok
> blive underholdende

Hehe, ja det skal nok blive godt. Jeg er overbevist om at 2003 bliver
et af de gode år.

Men verdensmesteren er naturligvis givet på forhånd.

--
Mikkel

Fra : lange

Dato : 07-11-02 15:35

> Men verdensmesteren er naturligvis givet på forhånd.

Er han nu også det?
Både Barros, Max og Katho har også RC211V'er næste år.

Lange

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-11-02 15:58

lange wrote ...

> Er han nu også det?
> Både Barros, Max og Katho har også RC211V'er næste år.

Njae Barros har vist en Yamaha, men Rossi vinder naturligvis igen -
ingen over, ingen ved siden af.
Og det er jeg villig til at satse en religionskrig på

Jeg har allerede sat øl og pizza på højkant ang. Katohs sikre fiasko
næste år

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 07-11-02 17:09

On 07 Nov 2002 14:58:26 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
wrote:

>Jeg har allerede sat øl og pizza på højkant ang. Katohs sikre fiasko
>næste år

Nåh - Du er begyndt at spare op så ?

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-11-02 09:43

Michael K. S. wrote ...

> Nåh - Du er begyndt at spare op så ?

Hæ! Ja jeg sparer jo en masse penge på mad, når jeg ved at pizzaen
venter

--
Mikkel