Hilsen fra Canada
Fra : Soren Lindholt

Dato : 07-11-02 03:17

Ja dav, jeg maa jo hellere faa sendt en hilsen til DFM fra det store
land inden jeg tager hjem om et par dage. Canada er et dejligt sted,
store biler, boeffer osv.
Jeg har faaet koert lidt markraes paa min faetters KTM125ere samen med
hans ene knaegt, og vi har koert en masse i stor bil rundt i bjergene.
I morgen skal jeg ind og se www.blackfootmotorsports.com og en kaempe
HD-butik. Jeg har laant en V8 Thunderbird, da det ikke rigtigt er
motorcykelvejr. Der kommer billeder en gang senere.

Mange hilsener deres udsendte motortosse
Soeren Lindholt

Har nogen hoert fra Mads Lund, jeg hoerte han stod i Kina uden
kufferter??

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-11-02 08:03

"Soren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Har nogen hoert fra Mads Lund, jeg hoerte han stod i Kina uden
> kufferter??

HA! Den med kufferterne vidste jeg ikke. Mon ikke de kommer senere, der er
jo langt til Kina...
Håber han motortosser nogle fotos af deres JingJang'er og hvad de ellers
kører på derovre.

Rittig

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 07-11-02 08:25

> [...]
> jo langt til Kina...
> Håber han motortosser nogle fotos af deres JingJang'er og hvad de ellers

øhh fortæl mig liige.. Søren er i Canada, og har "hørt" at Mads stod i Kina
uden sine kufferter, jeg legede med Jer i Lørdags (men var simpelthen for
smadret til at beskrive dagen og anede ikke han var i Kina i denne uge..
hvad er historien? kommer han hjem til (S)tumpemarked??

..
Morten Dahl

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-11-02 17:34

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
uge..
> hvad er historien? kommer han hjem til (S)tumpemarked??

Ingen historie, han skal bare lige bygge en fabrik derovre. Har er tilbage i
næste uge.
Hvordan Søren fra Canada har opsnappet at Mads i Kina ingen kufferter har...
Man skal ikke prøve at forstå motortosser, nogle gange er det bare bedst at
lade det ligge.

Rittig

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 07-11-02 19:45

> [...]
har...
> Man skal ikke prøve at forstå motortosser, nogle gange er det bare bedst

Damn Claus, som du kan få det sagt men forklaringen ligger jo nok i at
Søren er ved Sono og har en af de smart telefoner der kan bruges derovre
også..

Tak for sidst forresten. Fik ikke lige del i den anden tråd opdagede den
lidt sent. Og da jeg kom hjem Lørdag var min krop ikke istand til at
formulere de indtryk (i bogstaveligste forstand) den havde fået i løbet af
dagen.

Men det er nok den sjoveste Lørdag jeg længe har oplevet. Og din beskrivelse
af den rammer som sædvanlig plet.

Jeg er ihvertfald på næste gang der skal ske noget, Far Lund snakkede noget
om et fredet stykke hvor der snart må køres igen.. så må vi se om ikke jeg
selv har noget at køre på til den tid.

PS. jeg havde som forudset ikke ondt i underarmene, men tilgengæld er det
først nu jeg kan bevæge mig normalt igen

-
Morten Dahl
- nu indviet motortosse

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-11-02 20:19

> Tak for sidst forresten.

Ja, selv tak da - det var sgu hyggeligt.

> Men det er nok den sjoveste Lørdag jeg længe har oplevet. Og din
beskrivelse
> af den rammer som sædvanlig plet.

La vær med at sige den slags. Det stiger mig til hovedet.

> [...]
noget
> om et fredet stykke hvor der snart må køres igen.. så må vi se om ikke jeg

Jep, det bør du arbejde på! Det der lille stykke land som ligger lidt
nordpå, er simpelthen kanon god underholdning! Jeg har ikke kørt dér en
eneste gang på DT'en uden at den kogte, om det så var i frostvejr! Engang
kørte vi alle sammen fast i et par huller derovre, sikke et mudderbad. Jeg
fik min debut som vinterbader (geden smed mig baglæns ud i et MEGET dybt
vandhul med is på - kender du de der vittighedstegninger af folk der prøver
at presse katten ned i et badekar, og katten pludselig fylder en hel
kvadratmeter? Sådan så jeg ud, med jeg fik røven og hele den ene arm under
vand. For DÆLEN hvor var det koldt!). Flere har omfavnet træer og knækket
nødder derude, og en enkelt gik bagover, joh det vil være en god investering
at mobilisere en passende rendegraver.

> PS. jeg havde som forudset ikke ondt i underarmene, men tilgengæld er det
> først nu jeg kan bevæge mig normalt igen

Jep, rookies kendes let på deres vraltende gangart...

Rittig
(Som fik ondt i lysken af det der rundbane-pjat)

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 07-11-02 21:18

> "Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en meddelelse

> La vær med at sige den slags. Det stiger mig til hovedet.
Ja man kan jo hurtigt gå hen og få nykker, du ville jo heller ikke med ´ned
i mosen, eller hvad det nu var vi legede i (noget med du HAVDE prøvet
det, og det var rigeligt)

> [...]
> vand. For DÆLEN hvor var det koldt!). Flere har omfavnet træer og knækket
> nødder derude, og en enkelt gik bagover, joh det vil være en god

Jeg skal have fundet et eller andet, men ellers må jeg jo se om jeg kan
tigge mig til låns hos Mads igen. Skal jo også have lært at sparke sådan et
YZ bæst igang.. Men den sorte var nu ikke nær så slem som den blå, den var
fandme træls.

> Jep, rookies kendes let på deres vraltende gangart...

De andre troede jeg havde været i nordjylland for at lave noget heeelt andet

-
Morten Dahl

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-11-02 09:39

Morten Dahl (FJERN I MAIL) wrote ...

> Skal jo også have lært at sparke sådan et YZ bæst igang..
> Men den sorte var nu ikke nær så slem som den blå, den
> var fandme træls.

Aarh hvis jeg kan med mine tændstikben kan du da også.

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 08-11-02 12:40

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> Morten Dahl (FJERN I MAIL) wrote ...

> Aarh hvis jeg kan med mine tændstikben kan du da også.

det var nok også lidt med at mne tændstikkeben i forvejen var matte efter
et par timers tossen rundt på WR´n..

-
Morten Dahl

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-11-02 09:41

Claus Rittig wrote ...

> Hvordan Søren fra Canada har opsnappet at Mads i Kina ingen
> kufferter har...

Motortosser rejser ingen steder uden en passende kommunikationcentral.
Det har jeg så uden mit vidende meldt mig til.
Det er et helvede med motortosser i 3 verdensdele

--
Mikkel
Director - Motortosse Comm. Center

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-11-02 14:09

> Motortosser rejser ingen steder uden en passende kommunikationcentral.
> Det har jeg så uden mit vidende meldt mig til.
> Det er et helvede med motortosser i 3 verdensdele

Nåh, der er DERFOR du har tatoveret en antenne på ryggen...?

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-11-02 09:15

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Nåh, der er DERFOR du har tatoveret en antenne på ryggen...?

Hæ, det er altså en soldrevet kropsvarmer. Og god til at skræmme børn med

--
Mikkel

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-11-02 11:02

Det kan man næste ikke holde ud at læse om lige nu

Der er for lang tid til næste ferie, som også denne gang komme til at foregå
på off-road.
Og så triller du bare rundt i en V8'er...... Sådan en må jeg bare have, men
det er jo OT her

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 08-11-02 17:51

> [...]
>
> Mange hilsener deres udsendte motortosse
> Soeren Lindholt
>
> Har nogen hoert fra Mads Lund, jeg hoerte han stod i Kina uden

Heldige asen (Soren altsaa) !
Bent Erik Thomsen (som *slet ikke* er misundelig)
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 10-11-02 22:28

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse >
> Heldige asen (Soren altsaa) !
> mvh
> --
> Bent Erik Thomsen (som *slet ikke* er misundelig)

Tak tak Nu er jeg så hjemme igen, og vi ses måske snart i skydeklubben
igen.
Jeg var også ude og skyde med cal. 270 og 300 geværer, uha og av min
skulder...

Soren