Huller i suppen
Fra : Morten Schnack Sille~

Dato : 07-11-02 00:06

Hejsa,

Er der nogen herinde som ved hvor jeg kan få fat i John & Aage med "Huller i
Suppen"? (køb/leje/låne)

Jeg har gennem længere tid forsøgt mig i diverse videobutikker, men man skal
være heldig hvis ekspedienten overhovedet kender til filmen.

Nogen gode bud???

Mvh Morten

PS Mail gerne til sillesen@tdcadsl.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 07-11-02 00:34

Hvis du bor i Kbh, tror jeg den største chance er hos Accord eller anden
second hand shop.
Det er en film jeg har set til salg hos dem fra tid til anden.
Mener ikke den er til at opdrive nogen steder, generelt.

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Morten Schnack Sillesen <sillesen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dc9a05e$0$49977$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-11-02 01:45

"Morten Schnack Sillesen" <sillesen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man skal
> være heldig hvis ekspedienten overhovedet kender til filmen.

Jeg har en kopi... Jeg kan lave en til dig, hvis du sender et bånd med
returporto/emballage. Jeg garanterer ikke for kvaliteten, da det er
længe siden min video har været brugt til andet end ur . Men skriv
bare til mig privat hvis det har interesse.

- Martin

Fra : zcully

Dato : 09-11-02 01:05

"Morten Schnack Sillesen" <sillesen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
skal
> være heldig hvis ekspedienten overhovedet kender til filmen.

Hold kæft den er for sjov....
Den gad jeg ogsp godt finde

/Zcully

Fra : Claus

Dato : 12-11-02 07:49

> skal

Mon ikke at Video og filmudlejningen på Nørrebro har den...