[Dialog] Trådning mv.
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 06-11-02 23:24

Er jeg virkeligt den eneste der har problemer med Dialogs trådning?
Som ikke kan få Dialog til at vise X-faces?
Som synes at især artikellisten er en smule uoverskuelig?
Eller er jeg den eneste der (stadigvæk) prøver at holde lidt fast i Dialog?

Og som er en smule irriteret over tilbagemelde-systemet til Dialogs skaber.
Synes det er noget besværligt at melde tilbage, om hvad man synes om
Dialog.

Mvh. Jan

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 07-11-02 00:00

Jan Allan Andersen, du skrev:

> Er jeg virkeligt den eneste der har problemer med Dialogs trådning?

Det eneste problem jeg har er at der er så mange muligheder.

> Som ikke kan få Dialog til at vise X-faces?

Klik på + ved siden af subject, når du har hentet en artikel.

> Og som er en smule irriteret over tilbagemelde-systemet til Dialogs skaber.
> Synes det er noget besværligt at melde tilbage, om hvad man synes om

Det er nok en god ide at følge med i news.software.readers

--
Henrik

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 07-11-02 00:13

On Thu, 07 Nov 2002 00:00:25 +0100, Henrik K Hansen wrote:

> Det eneste problem jeg har er at der er så mange muligheder.

Du har slet ikke "skæve" tråde - Eller hvad man nu skal kalde det?

> Klik på + ved siden af subject, når du har hentet en artikel.

Altså, hvor pinligt - og nemt.
Mange tak.

> Det er nok en god ide at følge med i news.software.readers

Jamen, den har Sunsite jo ikke - Og min udbyder har ikke newsgroups.
Øv!

Mvh. Jan

Fra : Jesper Harder

Dato : 07-11-02 00:37

Jan Allan Andersen <nospam_akker@ishoejby.dk> writes:

> Jamen, den har Sunsite jo ikke - Og min udbyder har ikke newsgroups.

Hvis du registrerer dig hos Sunsite, får du bl.a. adgang til
news.software.readers.