E-Mail
webnoob 5265
powerpost HJÆLP
Fra : Michael

Dato : 06-11-02 23:16

hej igen
nu har jeg fået installeret powerpost har været lidt i gang med det men jeg
kan sku ikke rigtigt sende noget
jeg får en medd. 441 435 article exceeds local size limit

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-11-02 00:01

"Michael" <pestong@oncable.dk> skrev :

>nu har jeg fået installeret powerpost har været lidt i gang med det men jeg
>kan sku ikke rigtigt sende noget
>jeg får en medd. 441 435 article exceeds local size limit

Dine filer er for store, de skal splittes op i max 225 KB stykket
svarende til 3900 linjer.

Såfremt du poster i YEnc, så er linjeantallet anderledes, det er
vidst mindre fordi linjerne er længere, her må du prøve dig frem.

Fra : Michael

Dato : 08-11-02 00:51

det er kun for mp3 filer eller er avi filer mere end 3900 linjer ??????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-02 00:56

"Michael" <pestong@oncable.dk> skrev :

>det er kun for mp3 filer eller er avi filer mere end 3900 linjer ?

Nej, filtypen er ligegyldig.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.