Fighter 2. lvl D&D
Fra : EVoL

Dato : 06-11-02 22:40

Har lige lavet en fighter "ridder" og jeg syntes faktisk han er blevet meget
sød af en 2. lvl at være.
-
Fighter 2. lvl.
-
Hit Points: 23 (2d10+4)
Armor Class: 19 (+2 Dex +2 Shield +5 Ringmail)
Alignment: Lawful good
Gender: Male
Race: Human
Speed: 30 ft
Initiative: +2 (+2 Dex)

-
Strength: 16 (+3)
Dexterity: 15 (+2)
Constitution: 14 (+2)
Intelligence: 11 (+0)
Wisdom: 10 (+0)
Charisma: 10 (+0)
-
Fortitude: +6 (+3 Base, +3 Con)
Reflex: +2 (+0 Base, +2 Dex)
Will: +0 (+0 Base, +0 Wis)
-
Melee: +5 (+2 Base, +3 Str)
Ranged: +5 (+2 Base, +2 Dex)
-
Heavy Lance: 1d8+3 (+4 if Two hand)
Heavy Lance: 3d8+9 from charging horse (+12 if Two hand)
Longsword 1d8+3
Spiked Shield 1d4+3
Spiked Shield 2d4+3 from charging horse
Heavy Crossbow 1d10

-
Ride +9 (+5 Rank, +2 Dex, +2 Skill Focus)
Handel Animal +5 (+5 Rank, +0 Cha)
Jump +4 (+3 Rank +3 Str -2 Chainmail)
Climb +4 (+3 Rank +3 Str -2 Chainmail
-
Feats:
Mounted Combat
Ride by Attack
Spirited Charge
Skill Focus Ride
-
Equipment:
Heavy Lance
Large spiked steel shield
Chainmail
Light War Horse

Fra : Kasper Weber-Hansen

Dato : 08-12-02 10:04

Ik for at være negativ, men hvad fanden kan vi bruge det til?

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-12-02 10:37

On Sun, 8 Dec 2002 10:04:22 +0100, "Kasper Weber-Hansen"
<kasperwh@hotmail.com> wrote:

>Ik for at være negativ, men hvad fanden kan vi bruge det til?

I lige måde.

Manden ville jo sikkert bare fortælle os, hvilken karakter han havde
lavet. Hvad er der slemt i det? Lad da folk skrive,hvad de vil, sålænge
det falder indenfor gruppens fundsats. Lad folk da endelig fortælle
lidt/meget om deres karakterer etc. uden, at de bliver overfaldet.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 08-12-02 15:15

> [...]
> det falder indenfor gruppens fundsats. Lad folk da endelig fortælle
> lidt/meget om deres karakterer etc. uden, at de bliver overfaldet.

Ja og så vidt jeg husker var der vist nogen der i en periode med meget få
indlæg foreslog at noget i den retning kunne give lidt mere trafik... Med en
lille baggrundshistorie og lidt oppepning kan sådanne figurer jo nemt
anvendes som NPC'er evt.

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-12-02 15:22

On Sun, 8 Dec 2002 15:14:54 +0100, "Rasmus Klitgaard-Nielsen"
<anachrome@mac.com> wrote:

> [...]
>lille baggrundshistorie og lidt oppepning kan sådanne figurer jo nemt

Jeps. Man kunne også fortælle en sjov histoie fra en aften, eller andet.
Som foreksempel gruppen, der havde fundet et magisk sværd men ikke var i
stand til at identificerer det. Efter med nød og æppe at være sluppet
fra en drage med livet i behold, udtaler krigeren med sværdet: Jeg ville
ønske vi kunne have sparket dens røv! Hvorefter hele gruppen befinder
sig i dragens hule og en efter en går hen og losser den forbløffede
drage i røven. Den blev godt mæt den dag.
Sværdet viste sig at være et Sword of Wishing.

Fly

--
In space nobody will hear your cream