Kabelbakke indbygget i fodpanel.
Fra : Erik Hansen

Dato : 06-11-02 21:51

Hejsa.

Jeg har købt et dejligt hus ved Næstved og er i fuldgang med at friske
indretningen op. I den forbindelse har jeg besluttet at jeg vil skifte
fodpanelerne i stuen ud med nogle som kan skjule ledninger.

Jeg har set at i Bauhaus har de nogle fodpaneler til at skjule
ledninger i, til kr. 90.- for 3,1 meter. Der er ca. kr. 30.- pr meter
og det syntes jeg er dyrt.

Nogen som kender andre steder hvor det billigere? Det skal være i
Næstved eller Roskilde området eller derimellem.

--
....::Hilsen Erik

Fra : Las Olsen

Dato : 07-11-02 03:01

"Erik Hansen" <00@mail.dk> wrote in message

> [...]
> indretningen op. I den forbindelse har jeg besluttet at jeg vil skifte
> fodpanelerne i stuen ud med nogle som kan skjule ledninger.

Gør det Selv -bladet havde for nylig et projekt, hvor man lavede sådan
nogle ud af et par træprofiler - men om det var billigere end 30 kr.
meteren ved jeg ikke. Kønnere end plast var det dog uden tvivl.

Olsen

Fra : Thomas

Dato : 07-11-02 12:53

Jeg mener jeg så dem i Jem og fix til 20 kr for 2 m

thomas

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-11-02 16:50

On Thu, 7 Nov 2002 12:52:36 +0100, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

>Jeg mener jeg så dem i Jem og fix til 20 kr for 2 m

Hvis det er de der Primo-fodlister er prisen 79,95 kr. pr. 3,1 meter.

Lars

Fra : gijoe

Dato : 08-12-02 22:06

> Gør det Selv -bladet havde for nylig et projekt, hvor man lavede sådan
> nogle ud af et par træprofiler - men om det var billigere end 30 kr.
> meteren ved jeg ikke. Kønnere end plast var det dog uden tvivl.

Jeg har ledt overalt i Gør-det-selv bladet, men kan ikke finde den
artikel. Prisen for en træprofil der kan det samme er sikkert dyrere,
men jeg giver dig fuldstændig ret, plastik er ikke særlig pænt. Ved du
tilfældigvis hvor den artikel er?

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Skaarup

Dato : 10-12-02 22:26

On Sun, 08 Dec 2002 21:06:03 GMT, "gijoe" <gijoe.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har ledt overalt i Gør-det-selv bladet, men kan ikke finde den
Jeg har søgt på http://www.goerdetselv.dk og kan heller ikke finde
noget, men...
Hvis du har en overfræser og gider gøre det selv kan det vel ikke være
så svært at lave selv
Fodpanelet købes i den ønskede profil og der fræses en rille i
bagsiden

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 11-12-02 20:05

> Jeg har søgt på http://www.goerdetselv.dk og kan heller ikke finde
> noget,

Hvor sjovt at når man snakker om solen så skinner den. Jeg var på
spejdernes loppemarked i går og købte nogle gamle Gør-det-selv blade,
og gæt hvad jeg fandt. Se i blad nr. 02/1998 og du skal finde hvad du
søger.

Med træ hilsen
Philip Oest Møller