Playlist til det nye Roxette album?
Fra : Morten Larsen

Dato : 06-11-02 21:26

Har nogen subj. eller link ?
Det er den fra reklamerne på tv3

Morten

Fra : Martin Seebach

Dato : 06-11-02 21:40

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3dc97ac4$0$218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Har nogen subj. eller link ?
> Det er den fra reklamerne på tv3

DAMN YOU!

Arrrg! Jeg hopper lige ind på cdon.dk for at chekke.. og ser at de har
samtlige af Björks albums på tilbud. Så jeg køber cd'ere for 500 kr (godt
nok seks stk)! Og det hele er din skyld.

Men:

Trackliste
01: A Thing About You

02: It Must Have Been Love

03: Listen To Your Heart

04: Fading Like A Flower

05: Spending My Time

06: Queen Of Rain

07: Almost Unreal

08: Crash Boom Bang

09: Vulnerable

10: You Don't Understand Me

11: Wish I Could Fly

12: Anyone

13: Salvation

14: Milk & Toast & Honey

15: Breathe

16: Every Day

17: See Me

18: It Hurts

19: Weight Of The World

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-11-02 21:57

> [...]
> samtlige af Björks albums på tilbud. Så jeg køber cd'ere for 500 kr (godt
> nok seks stk)! Og det hele er din skyld.

Damn your selv

Tak for det, og undskyld, jeg sender en check på beløbet.

Morten

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 06-11-02 22:05

Morten Larsen wrote:
> Tak for det, og undskyld, jeg sender en check på beløbet.

Hov vent. Du har samme fornavn som en jeg kender der bor i Australien.
Jeg har lige bestilt en motorvejsbro. Sender du også en check til mig
(bare skriv den på 150 billioner)?

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Martin Seebach

Dato : 06-11-02 22:06

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> wrote in message

> Hov vent. Du har samme fornavn som en jeg kender der bor i Australien.
> Jeg har lige bestilt en motorvejsbro. Sender du også en check til mig
> (bare skriv den på 150 billioner)?

Det var - trods alt - et godt tilbud på CD'ere jeg faldt over. Hvis du har
bygget broer for 150 bio. er du blevet _SNYDT_ :)

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 06-11-02 22:22

Martin Seebach wrote:
> Det var - trods alt - et godt tilbud på CD'ere jeg faldt over. Hvis
> du har bygget broer for 150 bio. er du blevet _SNYDT_ :)

Næh, for der var nemlig kun et firma der ville påtage sig at bygge en
bro fra Danmark til Australien. Deres kontor befinder sig oftest i det
ene hjørne af Gøglerbåden her i Aalborg, og det eneste problem nu er at
de vil betales forud. Bare spørg efter Brian "Flyveskalle" Petersen.

PS: Hvis den kører meget længere, hvor skal sådan en tråd så flyttes
hen? dk.snak eller dk.test?

Fra : Martin Seebach

Dato : 06-11-02 22:31

> PS: Hvis den kører meget længere, hvor skal sådan en tråd så flyttes
> hen? dk.snak eller dk.test?

Er der ikke en gruppe vedr. alternativ financiering af store broer et sted i
alt-hierakiet?

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-11-02 23:09

> Er der ikke en gruppe vedr. alternativ financiering af store broer et sted
> alt-hierakiet?

Vi laver da een du har en ide: dk.alternativ.financiering.af.store.broer
Er der een der er sød lige og ordne det ?

Morten

(der stopper nu inden nogen hidser sig op)