mafia , dør hurtigt
Fra : ole

Dato : 06-11-02 20:39

hvorfor misteer jeg hurtigt liv når vi slås med køller . vi slår og slår men
lige lidt hjælper det når så alle er døde og vi skal videre i samme bane
hvor der bliver skudt på os er vi så godt som døde.... kan jeg slet ikke
slås med køller uden at miste liv????

ole odense

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-11-02 20:48

"ole" <virketoften_fjern_dette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige lidt hjælper det når så alle er døde og vi skal videre i samme bane
> hvor der bliver skudt på os er vi så godt som døde.... kan jeg slet ikke

Prøv at strafe og bakke, imens du gokker dem.

Mvh Thomas

Fra : Martin_P

Dato : 07-11-02 07:43

> Prøv at strafe og bakke, imens du gokker dem.
hehe - det sagde du bare ikke det der ) hihi

Martin_P

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 06-11-02 20:50

> [...]
> lige lidt hjælper det når så alle er døde og vi skal videre i samme bane
> hvor der bliver skudt på os er vi så godt som døde.... kan jeg slet ikke

Jo det kan du godt. Men du mister stadig lidt liv. Jeg ved godt hvor du er
nået til, OG JEG HAR LØSNINGEN!.

Hvis du giver en mand et ringtig hårdt slag i ryggen, du ved, nærmest loader
ind så den bliver hårdere dør han på første hug. Men det er kun i maven.
Og det skal du gøre med allesammen, jeg hadve noget med 85 i liv da jeg
skulle skyde de andre. held og lykke . Håber det er en hjælp.

Fra : ole

Dato : 06-11-02 21:00

tak det prøver jeg

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 07-11-02 13:51

ja gør det. og skriv tilbage hvis det virker eller ikke virker.

Fra : ole

Dato : 08-11-02 15:00

***
ser ud til at virke fint
*********

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 08-11-02 20:32

Godt!. Jeg er nået til en bane hvor man skal dræbe Moreeloes bror. Det er
hvist bane nr. 70 tror jeg. Jeg mener nok der er 90 baner i alt.