XP komponenter
Fra : //Overby

Dato : 06-11-02 20:03

Hejsa

Jeg sidder stadig og arbejder med mit lille program og jeg undrede mig over,
at der ikke findes XP komponenter indbygget i Delphi 7....

Kan man hente dem nogen steder? Jeg tænker på, knapper, groupboxes osv.

Daniel

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-11-02 20:18

På win32 paletten er der en komponent, der hedder "XPManifest". Den skal
efter sigende bare droppes på en form. Så opfører programmet sig
anderledes på XP og kanpper m.m. ser anderledes ud.

Jeg har ikke selv XP.

Fra : //Overby

Dato : 06-11-02 20:43

Og du har så evig ret.... jeg takker

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 14-11-02 00:37

> [...]
over,
> at der ikke findes XP komponenter indbygget i Delphi 7....

For de af os der må nøjes med D6 og mindre kan man hente et sæt komponenter

http://www.lischke-online.de som gør tricket.

Simon