Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix 2500 erfaringer
Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-02 19:52

Jeg har mulighed for at købe et Nikon Coolpix 2500 til en yderst rimelig
pris. Det er mit første digitalkamera, og det passer mig sådan set fint,
at jeg for en rimelig pris kan snuse til digital foto.
Jeg er bare forfærdeligt gammeldags, og jeg er ikke vild med, at
der ikke er en konventionel søger. Dels støtter man kameraet godt, når
man holder det mod panden, og dels sparer man batteri, når man ikke
bruger LCD'en. Er der nogen her, der har prøvet Nikon Coolpix 2500 i
praksis og vil fortælle, hvad de synes om det? Steve's Digicams skriver
jo pænt om det, men han skriver vist pænt om de fleste.

--
Henrik Münster
Esbjerg