Naturgas Med mere...
Fra : Mads

Dato : 06-11-02 19:18

Hej.

Sagen er at vi skal have lagt naturgas ind, vi bor i et parcelhus.
Hvordan er det de gør med de rør der skal ud til varmeapperaterne...?
Kan de trækker dem på loftet?
De har sagt at de formentlig vil trække dem i listekasser...?! oppe ved
loftet, dvs
der hvor der i dag sidder loftslister, men det lyder da ikke vildt fedt,
kunne forestille mig
at det vil se grimt ud.

Nogen her der har fået lagt naturgas ind de sidste par år i parcelhus og har
erfaringer med det
som de vil dele?

mvh Mads

Fra : Thomas

Dato : 07-11-02 13:02

Hej mads

de kan føres på mange måder, så i et blad af man kunne få fodpaneler med
rørene skjult inden i og så er de jo usynlige..

Har du ikke en vvs forretning i nærheden ?? altså sån en professionel en
hvor du kan se på de forskellige løsninger inden du bestemmer dig.,.

thomas

Fra : Rolli

Dato : 07-11-02 18:19

On Thu, 7 Nov 2002 13:02:04 +0100, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

> [...]
>
>Har du ikke en vvs forretning i nærheden ?? altså sån en professionel en
>hvor du kan se på de forskellige løsninger inden du bestemmer dig.,.

Det er nok det dyreste løsning at vælge fodpaneler.
Alm. jernrør op på loftet og små hvide plastbelagte rør ned til hver
radiator. Hvis de rør ned trækkes rigtig kan de skjules af evt
gardiner. 12-15 mm rør er for det meste nok.
Jeg tror du kan få lavet det for mellem 3500-5000 kr. pr radiator
inkl. radiator, alt efter hvor du bor i landet.
Få et tilbud fra din lokale vvs'er( fast pris)